Skip to main content
Vraag

Berichtje voor iedereen hier😕❤

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6

Lieve allemaal,

ik snap echt enorm dat het nu niet meer leuk is op het forum en vind het ook super erg hoe de kindertelefoon er mee omgaat..😖 

Ik ben nu eigenlijk heel bang dat het steeds minder gaat worden dat er hier lieve mensen die zijn echt een ander willen helpen, maar dat is toch niet wat we willen😕😖 Ik snap het echt en struggle er zelf ook enorm mee, maar hoop zo erg dat jullie toch blijven ook al misschien minder vaak!❤ De sfeer verandert misschien wel weer naar het positieve en hoop daar heel erg op, maar dan moet het denk ik nog wel een beetje fijn blijven omdat nieuwe lieve mensen hier anders niet meer willen komen ben ik bang😕

Veel liefs😘

10 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Wat goed gezegd. En ik sluit me er volledig bij aan! ♥️En hoop inderdaad dat de lieve mensen die juist willen helpen zullen blijven😘 En ik blijf zelf trouwens wel gewoon hoor en hoop dat anderen er net zo over denken. 

Veel liefs en dikke knuffel 😘🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 558 reacties
  • 23 februari 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

fijn dat je blijft😘💞  Sorry ik had het net wel een beetje vaag verwoord maar ja🙈

Liefs en dikke knuffel voor jou en de rest 🤗❤️ (ps. ik blijf zelf ook hoor❤️)

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 23 februari 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe  ik ben het helemaal met je eens 💖, en ik hoop dat ook degenen die zorgen dat mensen zouden kunnen en willen blijven dit lezen en ter harte nemen! Ik vind het echt onbegrijpelijk hoe het nu gaat, en ik hoop dat de beslissing-nemers in gaan zien dat dit gewoon onrechtvaardig is, en je de verkeerde mensen straft. Het is toch werkelijk niet te geloven dat een lieve schat als ​@Tartan15  zijn mening niet meer durft te geven omdat hij daarvoor wordt gemaild (en ik neem aan gewaarschuwd of erger).  Ik kan dat echt niet begrijpen. Hoe beleefd en lief moet iemand zijn? En ook al heeft hij misschien 1 keer een vergissing gemaakt, dan nog ga je zo iemand niet straffen toch? En dat is ook een stukje kritiek:we begrijpen het gewoon niet, ook omdat niemand het uitlegt. Het gebeurt gewoon, met Tinkerbell bijvoorbeeld ook.En nul komma nul uitleg en we moeten maar hopen dat we niet per ongeluk zelf een fout maken. Die regels zijn wat dat betreft veel te onduidelijk en voor allerlei uitleg vatbaar. In elk geval heeft al dit gedoe ervoor gezorgd dat 1 van de beste forumleden nu stopt, mooi is dat. Ik baal er van! 

Liefs, Tover

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 558 reacties
  • 23 februari 2025

Haii lieve ​@Tover01 ,

logisch en ik snap je helemaal 😖😕 Pff maar om eerlijk te zijn verwacht ik helemaal niks meer van de kt😖 Hoe hard ze bijvoorbeeld op het topic van ​@Boterbloempjee reageerde geeft me weinig vertrouwen 🙈😬 het antwoord op een klacht kan ik wel raden ☹️ had zelf nog een berichtje gestuurd wat niet toegelaten werd maar kreeg toen gwn weer dat standaard copy-paste antwoord per mail wat ook niet eens het antwoord op mijn vraag was...😔

Pff denk dat we het er maar het beste van moeten maken maar ja hoop ergens wel dat het een beetje bij ze binnenkomt 😕😖❤️ 

Liefs en knuffel ❤️

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 23 februari 2025

Hey ​@Cantaloupe en anderen. Ik snap je hoor. Helaas gebeurd er af en toe iets hier waardoor de sfeer wat minder wordt. Dat 1 van de echte toppers nu vindt dat hij moet stoppen is heel erg jammer.  Laten we het nu zelf een beetje leuk houden en negatieve, provocerende topics gewoon negeren. Als we het geen aandacht geven verdwijnt het vanzelf weer (makkelijker gezegd dan gedaan want ik heb daar zelf ook gereageerd). 

Verder ook helemaal eens met ​@Tover01 

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Goedemorgen vrienden .

Ik snap jullie helemaal 

Wat ​@tim16 ook zegt dat we het dan met elkaar leuk moeten maken ben ik helemaal mee eens 

Want de leuke en lieve berichtjes die helpen wel en geven veel steun 

En ik mag het denk ik niet zeggen 

Maar jullie 4 tjes zijn wel mijn favoriete 

Liefst knuffel 🤗😘

Groetjesssss

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 90 reacties
  • 24 februari 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe ,

snap het hoor..😔🥺en ben het helemaal met je eens! Weet ook niet wat ik er nog meer op moet zeggen.. maar ik blijf ook nog hoor, hopelijk vele anderen ook 🩷🙂

liefs en knuffel voor iedereen hier 🫂❤️

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 26 februari 2025

Ik merk het zelf ook hoor, de kt lijkt (met alle respect) "botter" te zijn geworden dan een jaar geleden. En al die seks vragenlijsten helpen ook niet. Het hele idee van het forum is toch om elkaar te helpen? Seks vragenlijsten zijn niet echt behulpzaam. Ik heb liever dat vragenlijsten überhaupt worden verbannen dan dat dit zo door gaat. Ik weet dat vragenlijsten leuk zijn, maar dat wil ik er best voor offeren. Veel mensen komen nu ook naar het forum voor seks vragenlijsten inplaats van andere mensen te helpen. Heel veel mensen zijn ook weggegaan/inactief geworden, wat gewoon jammer is en ook niet helpt. Gelukkig blijft ​@Tartan15 wel gewoon! 

Verder hou ik nu maar op, voordat ik te kritisch word 

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi, ik begrijp ook wat je bedoelt. Ik ben het eens met Tover. En blij dat Tartan blijft en dat dat een vergissing was. Fijn dat iedereen blijft.  ​@Blub  dat ben ik zeker met je eens en ook fijn dat jij blijft want je doet veel goeds hier!  Net als jullie allemaal.  Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 27 februari 2025

Dankjewel ​@Tjempie  en ik ben het ook zeker met je eens, ​@Blub  ik ben ook blij dat jij blijft want je bent heel betrokken,  en de andere lieverds ook! Liefs Tover xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen