Ben jij een actief forumlid?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Gewoon uit nieuwsgierigheid. :P
Reageer hier onder 1x als je een actieve forummer bent. Gewoon om te kijken of het forum nog leeft. :)

(Sorry als het niet mag I.v.m. De regels. :()

Uiteindelijk ga ik overmorgen tellen hoeveel verschillende mensen hebben gereageerd.

LET OP: maar 1x reageren!

16 reacties

Ik gebruik dit forum maar spaarzaam, dus ik betwijfel of dat telt.
Ik kom hier 1 of 2 keer per dag, vgm is dat wel actief
Ik denk dat ik wel een actieve forummer ben :8
Het betekent op zich niet dat alle forummers het gaan zien, want ik kijk bijvoorbeeld vrijwel nooit onder het subtopic Seksualiteit, maar actief ben ik wel....
Maar het is wel grappig hoeveel mensen dan wel gaan reageren.
Ik kom hier ongeveer 2x per dag. Eerst had ik een ander account, maar daarvan weet ik mijn gebruikersnaam, emailadres en wachtwoord niet meer.
Reputatie 3
Badge +8
Dit kun je moeilijk organiseren. Veel gebruikers kijken niet bij op dit subforum als ze geen vraag hebben over de site zelf.
Dus hoewel er veel meer mensen actief zijn zul je maar een gering aantal reacties krijgen..
1 keer per school dag (in de avond) en in het weekend 2 keer
Ik kijk eigk wel elke dag meerdere keren.. vind het wel leuk dat ik de namen van iedereen die reageert heel vaak zie en vaak goede tips geven @Pin @daan. @yourlocalghost @menspersoon @itzzjustme @asy silivana
Nouja, als ik er toch zo veel tijd in stop, dan kan ik net zo goed er iets fatsoenlijks van maken.
Toch?
Hi Galaxy,

ik heb het te druk met andere topics om hier ook nog eens te gaan reageren :P

Ik wilde eerst zeggen dat je niet echt hoeft te tellen, maar dat je gwn het tellertje achter "Reacties", onder je vraag kunt aflezen, maar ja, er zijn natuurlijk altijd weer mensen die meer dan één keer reageren :)

Je kunt vast wel tegen een grapje @MensPersoon :)
We zijn elkaar hier al zo vaak tegen gekomen.
Maar nu weet ik gelijk ook hoe je aan meer dan 2800 reacties komt :D
Gewoon tenminste 2 reacties per topic ;)

Ik heb trouwens het gevoel dat je een 3e wilt posten, maar nu toch twijfelt door deze zin 🆒:P;)

Groetjes 🙂,
M&M's
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik denk zelf dat ik niet erg vaak hier actief bent. Het verschilt ook per week en hoe ik me voel. Als ik me slecht voel ben ik hier vaker te zien en als ik me goed voel dan ben ik hier minder vaak zoals de afgelopen paar dagen/ weken..


Gr: Mr.S
Ik kijk er vooral veel op, stel af en toe een vraag en antwoord af en toe op een vraag

Hallo iedereen :)

Even een late reactie na 2 jaar, ik dacht, misschien willen de huidige forumleden er ook nog reageren:

Ik ben zelf redelijk actief op dit forum, maar het verschilt, in sommige periodes ben ik heel actief, in andere periodes reageer ik soms. Ik lees ook wel vaak gewoon topics, zonder erop te reageren omdat anderen al zoveel hebben toegevoegd dat ik niks meer heb toe te voegen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben sinds iets minder dan een maand weer actief

 

MVG annoniemejongen

Hey,

Ik ben ook een beetje laat maar oke.

Op de vraag of ik een actieve forummer ben? Nou ik denk persoonlijk niet,  maar dat mogen andere maar late weten of ik actief ben. Ik weet het niet echt. Ik zelf denk van niet. Ik lees net als @TheMightySlayer vaak topics en dan zie ik ook dat er veel op word beantwoord of geholpen dat ik dan net als TheMightySlayer niks meer toe heb te voegen. 

Ik vind persoonlijk fijn als ik weet dat iemand er wat aan gehad heeft,  dan heb ik liever dat ik weet dat iemand er wat aan heeft. Ik doe natuurlijk ook mijn best om te helpen, net als de rest hier. 

Ik heb zelf ook periodes dat ik wat meer actiever ben dan de andere keer , maar ja, sommige mensen zeggen dat ik een beetje een druk leven heb. En buiten dit forum werk ik ook veel, en heb ik ook een eigen bedrijf en ook een handeltje. En daarnaast ook veel ander werk, dus dat is vaak ook een rede dat ik soms bepaalde periodes er niet ben.

Net als iedereen op dit forum heb ik ook een leven buiten dit forum.(het is wat je een leven vind)  maar ja, ik vind het kort samengevat niet dat ik een actieve forummer ben. Dat mogen andere beslissen.  

Ps. Sorry voor lange tekst.

Groetjes Gebruiker c 

Haha lol 2 jaar geleden was ik actief ja. Momenteel ben ik vooral een actieve lezer. Reageren op topics die heftig zijn, lukt me niet goed meer door mijn eigen shit. Dat was eigenlijk waar ik mijn meeste reacties achterliet, dus ja... 

Gelukkig zijn er genoeg andere toppers op het forum :)

 

EDIT: Toen was :8 er zelfs nog 😢 Goede oude tijden.

Ik ben een beetje actief.soms meer en soms minder

Reageer