Skip to main content
Vraag

account geband?

  • 30 June 2024
  • 9 reacties
  • 57 Bekeken

Hoi dit is niet mijn eerste topic mijn vorige account is geband zonde rede iets met persoonlijke gegevens maar dat is niet zo 😓

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Tja dat is lastig.. Wij kunnen natuurlijk niet echt weten of de reden dat je bent geband terecht is of niet want dat gebeurt buiten ons om dus ik hoop dat er een moderator op je berichtje gaat reageren zodat die je verder kan helpen! :)

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Chris987 ,

 

het is inderdaad zoals @ItsJustMe zegt, op het openbare forum kunnen we niet ingaan op persoonlijke situaties.

Ik zie dat je op 17 maart een mail hebt gehad van mijn collega moderator, waarin wordt uitgelegd wat de reden was van je laatste waarschuwing en dus de blokkade. Misschien kan je die nog eens goed doorlezen.

Snap je het dan nog niet helemaal, stuur dan een mail naar forum@kindertelefoon.nl  en dan kan de community manager het je uitleggen.

 

Overigens is het niet de bedoeling dat mensen terugkomen met een ander account nadat ze geband zijn. Tot nu toe heb je goede reacties gegeven, dus kan je je account als uitzondering nog blijven gebruiken, maar wanneer je 1 waarschuwing ontvangt dan moeten we helaas dit account ook blokkeren. Houd je daar dus rekening mee?

 

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Overigens is het niet de bedoeling dat mensen terugkomen met een ander account nadat ze geband zijn. Tot nu toe heb je goede reacties gegeven, dus kan je je account als uitzondering nog blijven gebruiken, maar wanneer je 1 waarschuwing ontvangt dan moeten we helaas dit account ook blokkeren. Houd je daar dus rekening mee?

Hoi @Marieke ,

Goed dat u dit doet! Maar als ik het goed begrijp geld dit dus alleen voor @Chris987 ? Andere mensen die na een ban opnieuw actief worden en zich dan aan de regels houden zouden dit dan toch ook mogen? Dat is wel zo eerlijk.😊

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse08 ,

 

klopt, en dat is dus steeds het dilemma. In de regels staat :

12. Je bent maar onder één forumaccount actief.

Een forumaccount is voor één gebruiker en mag niet met meerdere gebruikers gedeeld worden.

Het ook is niet toegestaan voor een gebande gebruiker om een nieuw account aan te maken of om via een andere gebruiker te reageren op het forum. Wanneer een gebande gebruiker dit toch doet, wordt het nieuwe account ook geblokkeerd en/of de geplaatste topics en reacties verwijderd.

 

Dus dat horen we inderdaad zo te doen. 

Ik heb nu de keuze gemaakt om deze forumgebruiker een kans te geven omdat hij zelf aangeeft dat hij een nieuw account heeft, en omdat hij blijkbaar niet begrijpt waarom hij geband was. Maar een andere moderator had misschien een andere keus gemaakt.

Het blijft mensenwerk.

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +8

Heyy!

Ik sluit me helemaal aan bij @Jesse08 haha. Heel lief dat u een uitzonderingetje(Of uitzonderinkje? Geen idee haha:P) maakt voor @Chris987! Maar geldt het ook voor andere mensen of ligt het ook eraan wat je verkeerd hebt gedaan?

Liefs xxx Banaantje <33

Reputatie 7
Badge +8

Ooh! Ik zag uw bericht nu pas haha! Maar ik begrijp het;) Dankuwelxd

Liefs xxx Banaantje <33

Hoi @Marieke ,

Ik snap het! Lief dat u die keuze maakt!😊

 

 

Reputatie 1
Badge

 

Ik vind allen raar dat je niet een ander account mag maken ik wil mensen helpen 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Chris987 ,

 

wanneer een forumgebruiker meerdere keren de regels overtreedt, dan wordt diegene geband. Het zou dan wel gek zijn als die dan weer terug mag komen met een ander account, want dan kunnen de regels blijkbaar overtreden worden zonder gevolgen.

Als je het niet eens bent met een waarschuwing, of als je vragen hebt over een ban, dan kan je mailen naar forum@kindertelefoon.nl 

Ik zal nu dit topic sluiten.

 

Groetjes, Marieke