Vraag

zwemmen als meisje met sixpack

  • 1 June 2023
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

Badge

Hallo, ik zit nu in de tweede, en ga naar de derde en ben 14, we gaan over een maand zwemmen met de klas omdat we afscheid gaan nemen van elkaar want mavo gaat nu los van havo/vwo. Hartstikke leuk natuurlijk, maar niet als je een best duidelijke sixpack hebt omdat je de genen hebt van je vader die ook een sixpack heeft, ik zit ook nog eens op atletiek, dus dan train je het nog meer, en ik word al tijdens gym aangekeken door de jongens en in de kleed kamer door meisjes, en de vorige keer dat we met de klas gingen zwemmen, probeerden sommige jongens mijn buik aanteraken, en dan zeggen ze ‘sexy!’

Ik vind dat niet echt fijn, mijn vraag is wat kan of moet ik doen? Iemand advies of die dit ook heeft?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Badpak aan doen? Valt het alweer minder op ten minste. En anders zou ik gewoon niks van aantrekken, of melden bij de docent. Want jij bent jij, en jij kan er niks aan doen eigenlijk dat je een sixpack hebt. Wees er trots op zou ik zeggen, verberg het niet te veel! Maar aanraken zou ik zelf ook niet fijn vinden, gebruik vecht skills 😎

Lekker een badpak aan doen als je er last van hebt, dan heb je dat probleem toch al opgelost? En je zou ook een andere sport kunnen gaan doen als je het er zelf niet blij over bent dat je het extra traint? 

Reageer