Vraag

Zweetvlekken in shirts, tips?

  • 27 January 2021
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hii, ik zweet alrijd best erg als ik op de fiets zit en dan komen er in bijna al mn shirts (behalve hele donkere) van die zweet vlekken in die er niet meer uit gaan in de was. ik gebruik een nivea black and white roller en daar over een spuit maar nogsteeds gebeurd het..

wat kan ik nog doen? en moet ik eerst de deo helemaal laten drogen voordat ik mn shirt aan doe??


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

lastigggg.

Ehmmm… je zou zoals je zelf al zegt donkere kleding kunnen dragen. En inderdaad, het is handig om je deodorant op te laten drogen voordat je je shirt/trui aandoet.

Dit heb ik ook. Zeker als ik in de volle zon fiets. Probeer een rustig fiets tempo aan te houden en op tijd op je bestemming te komen. Dan kan je nog ff wat deo opdoen en de zweer plekken kunnen een beetje opdrogen, zeg maar. Wat je tegen de zweer plekken zelf kan doen, weet ik persoonlijk ook niet😅

Gr, Noa🤗

Ik las een keer tip dat je maandverband wat kleiner moet knippen, en dan plak je het aan de binnenkant van je shirt. Geen idee of dit werkt en of dit fijn is, maar je zou het altijd kunnen proberen

Reageer