Vraag

zweet probleem

  • 14 July 2018
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben trevor ik heb egt een zweet probleem ik zweet supper snel zn het stink als de malle wat kan ik er tegen doen

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Er bestaan wel soorten crèmes die je kan gebruiken om zweten tegen te gaan. 1 der van is audio crème me jongere broertje had ook last van transpireren en gebruikt dat altijd, maar kijk maar is een keer bij de drogisterij, of vraag aan je ouders of die even willen kijken naar een middeltje.

Gr:Mr. S
Oké, dit klinkt misschien dom, maar het is natuurlijk slim deodorant te gebruiken (waarschijnlijk doe jij dit al). Gebruik dat niet zo'n deodorant die 'lekker ruikt', die doen namelijk helemaal niks aan het zweten. Een 'anti-transpirant' is aan te raden.

Ook kun je kijken naar je kleding. Katoenen kleding is aan te raden.

Zorg dat je schoon blijft. Doe iedere dag nieuwe kleding aan en douche iedere dag eventjes.

Het schijnt ook dat je onder je oksels meer transpireert als je daar haren hebt. Dus als je het scheert zou je minder kunnen gaan zweten daar en blijft het minder hangen.

Je kunt ook naar je huisarts gaan en misschien heeft die een middeltje of een tip waar wij niet aan hebben gedacht.

Gr. Pin
Oke bedankt voor de tips jongens

Reageer