Skip to main content

Heyyy ben ik weer,

ik heb dus regelmatig last van van zweet oksels en vind het echt irritant. Als ik gewoon thuis zit op mn kamer alleen heb ik er geen last van maar bijv. In de klas heb ik na 30 minuten  al zweetvlekken onder mijn oksels terwijl ik alleen zit.

Heeft iemand tips wat ik hier tegen kan doen?

Hey Anomeme

Wat vervelend dat je last hebt van okselvijvers. Dat lijkt me inderdaad niet prettig. Heb je al eens een goede anti-transpirant geprobeerd? Deodorant gaat namelijk enkel geurtjes tegen, terwijl anti-transpirant ervoor zorgt dat je minder zweet. 

Ga gerust eens ten rade bij de huisarts, een dermatoloog of de apotheker. Begin eventueel bij de apotheker, die je misschien wel een doeltreffend product aan kan raden. Als dit niet blijkt te werken, zou een bezoekje aan een arts geen kwaad kunnen. Niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor; het lijkt me enkel fijn om een manier te vinden om het zweten wat tegen te gaan. 

Gr. Kenshin

Heyy

Heb ik ook. Bijna de apotheker kun je speciale zeep / zalf achtig iets krijgen die dit tegenwerkt. Vraag me niet hoe of wat hoor. Gebruik dat nu een tijdje en geloof dat het wel verbeterd is. Overleg eens met je ouders zou ik zeggen.

Groetjes

Kaas123

Reageer