Vraag

zwarte vlekken in mijn ogen

  • 7 January 2022
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Net nieuw
  • 3 reacties

ik heb dus wel al vaker zwarte vlekken in mij ogen gehad maar deze keer toen ik na de keuken ging zag ik opeens niks meer gwn letterlijk niks alles zwart en ik kreeg daardoor hoofd pijn is dit bij nog mensen voorgekomen en  is dit normaal ?


3 reacties

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Hoi, ik heb zelf als ik te snel opsta of als ik moe ben dat ik ook zwarte vlekken voor mijn ogen zie en duizelig wordt of een beetje hoofdpijn krijg. Dit hebben volgensmij mensen die een lage bloeddruk hebben (het zou ook hoog kunnen zijn dat weet ik niet zeker). Maar als dit echt vaak gebeurt uit het niets is het misschien wel handig om even naar de huisarts te gaan

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Ik heb dat als ik van een kleine kamer naar grote kamer  ga en als iklange tijd gezeten heb en dan opsta. 

Groetjes! !!

Heyy

 

Wat vervelend zeg! Ik heb dit ook wel eens gehad, maar niet heel vaak.

Als je hier regelmatig last van hebt en als je dit ook zo uit het niets krijgt is het misschien een goed plan om even een bezoekje aan de huisarts te brengen. Dat het regelmatig uit het niets zwart wordt voor je ogen lijkt mij niet echt goed. De huisarts kan je dan helpen om te kijken wat er aan de hand is!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer