Vraag

zwart haar

  • 16 March 2022
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey iedereen ik had een vraag nou ik wil me haar zwart verven maar een vriendin van mij wilt dat niet wat zou ik het best kunnen doen want als ik het ga doen dan gaat ze me slaan alleen dat me haar zwart is en ik wil me kleding ook zwart hebben maar dat mag ook niet van haar dus wat zou k doen?


5 reacties

Hey nou ik zou zeggen dat bepaal jij mooi zelf ! En als ze echt een goeie vriendin is dan is ze blij voor je als jij er gelukkig mee bent. Dus gewoon doen ! Allebei, dus haar en kleren. Er zijn genoeg super mooie zwarte broeken en rokjes en shirts en van alles, dus kan toch heel vet staan ?  It's up to you !  En ik vind het super sexy !

Sanny xxxxx

Reputatie 1
Badge

Heyy dank je wel ik heb echt schijt aan haar mening maar ik ben ook bang dat mensen in me school me emo gaan noemen omdat ik zwart draagt enzo maar dat maakt mij niks uit 

Hey, 

Als je vriendin je niet accepteert hoe je bent is ze het niet waard om je vriendin te zijn. Dus doe lekker wat je zelf wilt!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben het met Sanny eens. dat bepaal je lekker zelf ! En ik denk dat er ook heel veel mensjes zijn die het heel mooi vinden. Ik hou er wel van als mensen zichzelf zijn, ben ik ook ;)  en het voelt denk ik superstoer als je dan op school bent en iedereen ziet dat je het durft.  Ik snap wel je aarzeling hoor ( weet ik alles van) maar toch, als jet het durft is het heel cool !

Groetjes liefs JulianX

Gewoon jezelf zijn

Doe het gewoon

Ik heb zelf zwart haar en vind het wel leuk staan

En niemand heeft recht om je te slaan , anders kan je aangifte doen

Is zij wel een echte vriendin ???

Normale vriendinnen accepteren elkaar

 

Zelle

Reageer