Vraag

Zwanger worden door vingeren?

  • 12 August 2021
  • 7 reacties
  • 318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Laatst heeft mijn vriendje me gevingerd en er zat mogelijk sperma nog op zijn hand/vingers. Kan je hierdoor zwanger worden? Ook slik ik de pil

 

Ik ben namelijk laatste dagen nii zo lekker en ik weet niet of ik gewoon ziekjes ben of dat ik misschien zwanger ben geraakt


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anoniem1331 

Laatst heeft mijn vriendje me gevingerd en er zat mogelijk sperma nog op zijn hand/vingers. Kan je hierdoor zwanger worden?

Ja, er is een kleine kans.

Ook slik ik de pil

Daar is je antwoord nee je bent niet zwanger. Gewoon een beetje ziekjes

Groetjes NV

Ik sluit me grotendeels aan bij NaamVergeten. Als je de pil slikt is de kans dat je zwanger bent kleiner dan 1%. Waarschijnlijk ben je dus om een andere reden een beetje ziek.

Echter, als je je echt nog heel veel zorgen maakt kan je een zwangerschapstest doen, maar dat lijkt me een beetje weggegooid geld - anderzijds, zo duur is het nou ook weer niet per se. It’s up to you! Beterschap in ieder geval!

 

Precies! Zo heb ik me verder ook ingelezen.

Maar ik maak me op het moment een beetje zorgen aangezien ik dinsdag voor het laatst een pil heb genomen en nog steeds geen menstruatie heb gezien. Kan natuurlijk ook door de stress die ik mezelf geef maar baart me toch beetje zorgen

Als het al een paar dagen geleden is, kan je beter even een zwangerschapstest halen. Dan heb je in ieder geval zekerheid en rust - mits deze negatief is natuurlijk. Komt goed!

Badge

Laatst heeft mijn vriendje me gevingerd en er zat mogelijk sperma nog op zijn hand/vingers. Kan je hierdoor zwanger worden? Ook slik ik de pil

 

Ik ben namelijk laatste dagen nii zo lekker en ik weet niet of ik gewoon ziekjes ben of dat ik misschien zwanger ben geraakt

Het kan dat je zwanger wordt doordat hij je vingert met sperma op zijn vingers maar als je de pil neemt is de kans wel echt extreem klein hoewel een test nooit kwaad kan kost het wel best veel als je toch al de pil slikt maar jij moet weten of je er een wil kopen voor de zekerheid

Reputatie 5
Badge +2

Heyyyyy,

Ik denk niet dat het zo is hoor!!

Heb je al een test gedaan?

In de eerste 2 jaar sla je weleens een maand over met menstrueren dus kan dat het niet zijn?

 

Laat je nog iets van je weten?

 

Xx roos2007

Alles is goed gekomen! Waarschijnlijk was de verlating door mijn vaccinatie met pfizer/biotech. Daar zit blijkbaar die bijwerking aan. Bedankt voor jullie hulp

Reageer