Skip to main content
Vraag

zwanger geworden in deze situatie?

• January 17, 2025
  • 5 reacties
  • 343 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn vriendin heeft mij gepijpt en ik ben in haar mond klaargekomen, nu is het zo dat er een beetje sperma uit haar mond gleed op haar T-shirt, kan het zijn dat dit sperma helemaal naar haar vagina is gegleden en haar zwanger heeft gemaakt? Ook omdat er speeksel bij het sperma zat. Daarna zat ze ook op mijn schoot terwijl ik nog in mijn onderbroek zat en er nog wat sperma in mijn onderbroek zat, zou dat door mijn onderbroek haar vagina in kunnen gegaan zijn en haar zwanger hebben gemaakt? Ik maak mij hier best zorgen over of tijdens een van deze 2 gebeurtenissen ze zwanger geraakt kon zijn. 

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 20, 2025

Kan iemand aub antwoord geven? Ik maak me echt zorgen hierom

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2025

Nee, ze kan niet zwanger zijn geworden van sperma dat uit haar mond in haar vagina gleed en ook niet door sperma dat door je onderbroek naar buiten is gekropen.  Maar als je zeker wilt zijn, moet ze natuurlijk een test doen.

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 20, 2025

Heyy,

De kans dat je vriendin daardoor zwanger is geraakt is echt nihil dus zou je geen zorgen maken. Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk altijd een test halen voor je vriendin zodat ze die kan doen.

Liefs, ItsJustMe <3

• January 20, 2025

De kans dat ze zwanger is lijkt me echt zo goed als 0. Ze kan altijd een test doen als jullie het echt zeker willen weten.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 20, 2025

Bedankt iedereen, nergens dus om over te stressen aangezien het praktisch onmogelijk is toch?