Oké hoi ik ben een meisje van 15 jaar oud ik heb nu 9 en een halve maand met mijn vriendje en alles loot super goed. Ik ben ook al sexueel actief geweest met hem. We doen alles veilig, alleen ik was wel gestopt met de pil maar gingen wel nog met condoom dit was een dunnere en met smaakje.. ik heb de afgelopen 3 weken overal last van ik heb buikpijn(kramp) benauwdheid veel plassen hoofdpijn heeeel moe en misselijk over random dingen ook veel eetbuien en cavings. Ik dacht ineens dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn ik durf alleen niet een zwangerschap test te kopen en mijn ouders zouden woedend zijn wat moet ik nou doen? Ik heb het er met mijn vriend over gepraat en hij zegt dat hij mij altijd zou blijven steunen.
Hey lieverd,
Vraag je vriend om een test voor je te kopen, als je in de buurt woont wil ik ook zeker samen een test gaan kopen. Ik ben hier zelf ook doorheen geweest. En ik moest t alleen doen dus ik weet hoe t is. Ik woon in de omgeving Alphen Ad Rijn. Let me know
Kusjes, Lynn
Ja, dit is heel lastig. Je moet weten of je echt zwanger bent ,ook al krijg je problemen met je ouders. Als je 6 maanden verder bent, met een grote buik, krijg je nog meer problemen met je ouders. Dus problemen nu of grotere problemen straks, dat is je keuze. en wie weet ben je niet zwanger en dan is er niet zo veel aan de hand. behalve dan dat jij en je vriend onveilig seksen en dat je ouders dat weten. Kweet niet of dit helpt wachten en hopen dat het goed gaat helpt niet denk ik.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.