Skip to main content

Heyheyy,

Een paar maanden geleden ben ik begonnen met de pil. Vanwege mijn allergie voor condooms , was dit de perfecte uitvinden om toch seks te hebben. Eigenlijk beviel het me super goed! De pil heb ik ook regelmatig in genomen. Toch voelde het niet goed. Ik na een maandje ongeveer werd ik elke ochtend misselijk wakker, kreeg k een klein buikje en beetje bloed verlies. Door een vriendin heb ik een goedkope B- merk zwangerschap test kunnen krijgen. Ik durfde het niet zelf te halen , want hier praat iedereen in t dorp over iedereen.  Na lang uitstel heb k toch maar over dat staafje gepist. Een paar minuten later maar 1 streepje. Dus helemaal feest, totdat k 10 min later keek en er toch een extra streepje was verschenen. Ik ben in volledige paniek, want ik kan een kind nu niet veroorloven. Mijn vriend staat heel in voor ‘baas in eigen buik’ dus die heeft er geen problemen. Maar omdat dat 2e streepje veel later kwam en k gewoon netjes de pil slik , weet ik niet hoe geloof waardig het is en wat ik kan doen. Ik durf geen goede zwangerschap test te halen. Alsjeblieft help!

xxx

Hey, het is echt niet vreemd hoor om een zwangerschapstest te halen. Ik zou dus voor de zekerheid een goede test proberen. Vertel het trouwens ook aan je ouders (eventueel nadat je die tweede test hebt gedaan). Zij kunnen namelijk vertellen wat je moet doen. Je kan het ook aan bijvoorbeeld alleen je moeder vertellen. Als je dit ook niet wil, zou ik de huisarts bellen. Komt goed! Maar probeer er wel over te praten, want je staat er niet alleen voor.


Hey, dankjewel voor de snelle reactie! Zodra mijn ouders het weten moet ik het houden. Ze willen heel graag opa en oma worden en zijn tegen abortus. Terwel ik er toch over nadenk het misschien wel te doen. Ik ben mentaal nog niet stabiel om ook nog voor een ander leven te gaan zorgen. Ondanks dat mijn vriend en mijn ouders mij volledig steunen. En ik mijn vriend misschien later wel als vader van onze kinderen zie. Ik vind dat je pas voor een baby kan zorgen als je goed voor jezelf zorgt. Ook ben k nog niet gestopt met het slikken van de pil. Ik hoop niet dat het schade kan opleveren, maar durf echt geen zwangerschaptest te halen. xxx


Je kunt ook een zwangerschapstest van een beter merk online bestellen. Dit kan je dan bijvoorbeeld bij een PostNL punt af laten leveren zodat je ouders het niet te weten komen. Sommige webshops leveren hun producten in een discrete verpakking. Dit is misschien iets om even op te letten als je niet wilt dat de winkelmedewerkers in het dorp erachter komen. De webshops die discreet verzenden, hebben meestal ook discrete bankafschriften. Dus als je ouders nog inzicht in je rekening hebben, zien ze niet dat dat geld naar zo'n bedrijf is overgemaakt. Ik heb even snel gezocht naar zo'n website die ook zwangerschapstesten verkoopt en ik vond al snel een site,l en er zullen er vast meer zijn.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 8. a. Reclame maken is niet toegestaan.


Hey, dankjewel voor de snelle reactie! Zodra mijn ouders het weten moet ik het houden. Ze willen heel graag opa en oma worden en zijn tegen abortus. Terwel ik er toch over nadenk het misschien wel te doen. Ik ben mentaal nog niet stabiel om ook nog voor een ander leven te gaan zorgen. Ondanks dat mijn vriend en mijn ouders mij volledig steunen. En ik mijn vriend misschien later wel als vader van onze kinderen zie. Ik vind dat je pas voor een baby kan zorgen als je goed voor jezelf zorgt. Ook ben k nog niet gestopt met het slikken van de pil. Ik hoop niet dat het schade kan opleveren, maar durf echt geen zwangerschaptest te halen. xxx

Aah ik begrijp je ouders aan de ene kant wel, maar ik denk wel dat ze graag willen dat jij gelukkig bent. Ikzelf zou niet gelukkig zijn als ik zwanger zou worden van iemand waar ik niet van hou. Ook zou ik graag willen dat het kind een vader heeft. Als het mij zou overkomen had ik het niet gehouden. Ik denk dat je daar gewoon een goed gesprek over moet houden en vergeet niet dat jij die beslissing mag maken. Het is jou lichaam. Ik weet niet of je ondertussen al een zwangerschapstest hebt gehaald, maar die zou ik dan gewoon bestellen en dan afhalen. Veel succes!


Hoi! Ik zou als ik jou was toch echt een betere zwangerschapstest halen, want het is echt wel fijn om zeker te weten dat je zwanger bent (of juist niet).


Ik zou een betere zt halen. Want als je niet weet of je zwanger bent kan dat nog veel problemen opleveren…

zt= ZwangerschapsTest

Je kan hem ook kopen in een ander dorp/stad.

 


als ik jouw was zou ik een betere zwangerschaps test halen, geloof me de mensen die daar werken maakt het echt niet uit,en herineren je toch niet, als je je nogsteeds schaamt om een test te kopen kun je wat make up op doen om ouder te lijken ofzo 


Reageer