Heyheyy,
Een paar maanden geleden ben ik begonnen met de pil. Vanwege mijn allergie voor condooms , was dit de perfecte uitvinden om toch seks te hebben. Eigenlijk beviel het me super goed! De pil heb ik ook regelmatig in genomen. Toch voelde het niet goed. Ik na een maandje ongeveer werd ik elke ochtend misselijk wakker, kreeg k een klein buikje en beetje bloed verlies. Door een vriendin heb ik een goedkope B- merk zwangerschap test kunnen krijgen. Ik durfde het niet zelf te halen , want hier praat iedereen in t dorp over iedereen. Na lang uitstel heb k toch maar over dat staafje gepist. Een paar minuten later maar 1 streepje. Dus helemaal feest, totdat k 10 min later keek en er toch een extra streepje was verschenen. Ik ben in volledige paniek, want ik kan een kind nu niet veroorloven. Mijn vriend staat heel in voor ‘baas in eigen buik’ dus die heeft er geen problemen. Maar omdat dat 2e streepje veel later kwam en k gewoon netjes de pil slik , weet ik niet hoe geloof waardig het is en wat ik kan doen. Ik durf geen goede zwangerschap test te halen. Alsjeblieft help!
xxx