Skip to main content
Vraag

zorgen om mijn vriend

• January 18, 2025
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Ik maak me zorgen om mn vriend, hij is (al heel zijn leven) besneden en gisteren heb ik gezien dat zijn eikel super droog geworden is en ziet ook roder dan anders, zijn eikel is ook veel dikker geworden (niet seksueel) maar hij zegt dat gaat wel over maar ik zie hem soms wrijven overdag als hij ergens staat ofzo ik denk dat hij pijn heeft ofzo maar hij zegt boeit niks gaat van zelf weg, ik wil niet dat hij pijn heeft dus kwil weten wat het is.

En plus misschien minder belangrijk natuurlijk dan zijn probleem maar als we het doen zet het misschien over op mij als we seks hebben.

Hij is 15 trouwens.

1 reactie

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 20, 2025

Heyy,

Denk niet dat je je druk moet maken over dat jij dit krijgt want een droge huid is vgm niet besmettelijk. Ik ben ook besneden en herken het probleem wel wat je omschrijft vooral in de winter kan de eikel wel eens wat droog zijn. Ik ervaar dit niet als pijnlijk, maar het jeukt gewoon wat niet meer dan dat. Als hij zich geen zorgen maakt is het denk ik allemaal wel in orde. Ik gebruik zelf een paar keer per week vaseline dat smeer ik dan op mijn eikel om de boel soepel te houden dus misschien kan je hem dat aanraden dat hoeft niet iedere dag en dat blijft de boel hopelijk wat soepeler. 

Groetjess, ItsJustMe :)