Vraag

zonder ondergoed gymmen?

  • 14 January 2024
  • 2 reacties
  • 365 Bekeken

Badge

Nou ik heb een vraagje voor de andere meiden hierzo,

even voor extra informatie. ik ben een meisje van 15 ben 1.78 m heb b cup en zit in havo 3 

 Nou bij mij op school is het dus om de één of andere reden de regel dat de meiden in zo'n wielrenbroekje moeten gymmen zodat je soepeler kan bewegen ofzo. nou is het zo meestal dat ik een ondergoed dragen als ik dat aan heb helemaal niet fijn vind. dus wat ik altijd doe is mijn ondergoed uit met mijn broek als ik aan het omkleden ben. ( ik doe ook altijd even bh en de rest van de kleren wisselen) nou zien alle meiden mij dus helemaal naakt. dat maakt mij niet uit, maar waar het mij om gaat is dat ik dus zonder ondergoed in zo'n broekje ga gymmen. ja soms ie ik mensen staren maar dat is niet mijn probleem nu. nou is het dus zo dat als ik ongesteld ben ik zegmaar wel een onderbroek daaronder aan moet doen. ik heb alleen geen idee wat want je ziet dan die uitlijnen en ik vind het hardstikke kut zitten. is er een bepaald ondergoed wat ik het er best onder aan kan doen zoals een string of een boxer bijvoorbeeld? AUB help  mij hiermee want het is echt kut.

groetjes,

eenleukemeid


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heee, ik weet eig ook nie wat voor ondergoed je aan kunt doen, mr miss kun je een tampon proberen?

Xx

Badge

Heee, ik weet eig ook nie wat voor ondergoed je aan kunt doen, mr miss kun je een tampon proberen?

Xx

zat ik al aan te denken maar ben bang dat ie eruit vliegt

Reageer