Zomerkleren te kort?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo lezer,

Ik heb jullie mening nodig!
(Zie foto) is dat te bloot? Of te overdreven? Kan het of niet?
Als ik van die korte broekjes draag, een leuk jurkje of rokje waar ik nog een broekje onder aan heb zodat je me onderbroek niet kan zien, dan word ik voor hoer/slet uitgemaakt. En ook word ik dan zó erg bekeken alsof ik hun iets aan heb gedaan.
Ik denk dat ze het niet gewend zijn in mijn dorp, maar ik vind het mooi. En het is erg warm!
Sommige zeggen dat het te bloot is.
Hebben ze gelijk?

Foto ben ik niet zelf, maar is een voorbeeld.


11 reacties

hey
ik denk dat een kort rokje of broekje prima kan, zolang het alles bedekt en niet te kein/strak uitziet kan het best, met het rokje in de foto is naar mijn mening helemaal niks mis mee.
ghost
"Sommige zeggen dat het te bloot is."
Dan hebben ze duidelijk nog niet die korte spijkerbroekjes (?) gezien die rond de lies al eindigen.

Het is in ieder geval niet echt bloot.
Persoonlijk vind ik dat gewoon te doen.

"dan word ik voor hoer/slet uitgemaakt."
Je kunt altijd nog een opmerking terugslingeren over hun familie, maar dat zou niet verstandig zijn..
Hoi!

Dat rokje is misschien aan de korte kant, maar ik vind het er gekleed uitzien.

Dat mensen je een hoer en een slet noemen is vervelend. Best zielig dat ze het noodzakelijk vinden om jou negatieve commentaar te geven.

Terugschelden lijkt me geen goed plan. Het negeren lijkt me beter, maar dat kan lastig zijn. Misschien kan je op ze afstappen, en vragen hoe het volgens hen beter kan. Wat hebben zij aan? Verschilt dat zo veel van jouw kleding? Zij lopen in dezelfde warmte rond, dus ik vind het vreemd dat ze je niet begrijpen.

In Japan (heel random, maar misschien leuk om te weten) zijn korte rokjes en shortjes geen probleem, maar wordt het als 'onverantwoord' gezien om een diep uitgesneden of heel open shirt te dragen. Met de kleding op de foto die je in je topic hebt geplaatst ben je perfect gekleed in Japan, maar mensen hier hebben er misschien een probleem mee.

Groetjes
x
Ik vind het prima kunnen. Het is een beetje jammer dat jij dan van die opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt. Deze mensen zijn waarschijnlijk jaloers.

Je moet vooral dragen waar jij je oké in voelt.

Gr. Pin
Heyy, wat ik altijd doe om zeker te weten of het niet tekort is, is: armen strak naast je lijf en dan mag het rokje/jurkje niet boven mijn vingertoppen komen. Ik vind wat dat meisje aan heeft op de foto niet te kort, het staat haar prachtig.
Hoop dat je er wat aan hebt
Groetjesss!!
Hi,
Het rokje op de foto is niet te kort, naar mijn mening. Wel strak!
De strakke, zwarte broekjes die sommige vrouwen dragen maken mij wel heet in het hoofd!
Ik zou zelf wel eens in een strak adidas zwembroekje (of gymbroekje) naar school willen! Of een slappe trainingsbroek!
Maar dat mag niet van mijn ouders! (en ik begrijp dat ook wel: dus laat ik maar wijs blijven)
Ik vind het soms niet eerlijk! wat vrouwen allemaal mogen dragen.
Maar ik ga deze zomer wel in een klein sportbroekje naar een dancing!
Ik vind het soms niet eerlijk! wat vrouwen allemaal mogen dragen.
Daar valt andersom ook wel wat over te zeggen. Vrouwen 'mogen' dan weliswaar korte dingen dragen, maar moeten zich wel scheren. Ook is het voor vrouwen niet echt acceptabel in een bh rond te lopen, terwijl mannen gewoon hun shirt uit kunnen doen (natuurlijk ook niet overal, maar vrouwen kunnen dit nergens (behalve op naaktstranden e.d.)).
Maar je hebt zeker wel gelijk dat dit dan weer een privilege van vrouwen is. Al moet je er dan wel weer het juiste lichaam voor hebben, anders heeft men ook weer meteen kritiek.

Ik vind het allemaal zo belachelijk. Waarom kunnen we niet gewoon dragen wat we willen, zonder dat iemand meteen kritiek heeft of iemand belachelijk maakt of gaat lastigvallen...
Voor PIN,
Ja, ik ben het wel met je eens. Dankje voor je leuke antwoord!
Ik merk vaak dat de schoonheid van het mannenlichaam ondergewaardeerd is.
Ik loop nu hard met ontbloot bovenlichaam en alleen sportbroekje, en dan komt er van aller commentaar omdat ik dat doe. (ook wel lovend,hoor)
Wat ik ook jammer vind is, dat voor mannen veel minder keuze is met leuke kleren.
Alleen kinderen/jongens mogen kleuren dragen. Maar volwassenen kunnen alleen kiezen uit zwart, antraciet of marine!
Ik word ook misselijk van die afhangende, expres te kortgesneden jeans en kleren die tegen de vorm van het lichaam in gaan.
Ik denk wel dat je het begrijpt.
Ik zoek altijd erg lang voordat ik iets leuks vind!
Geluk! M12G
@M12G
Haha, dit vind ik wel grappig om te horen. Ik ben een meisje die altijd kleding koopt bij de herenafdeling. Ik zeg altijd tegen m'n moeder van: "De mannenafdeling heeft wèl leuke kleding. Bij de vrouwenafdeling is alles lelijk." Het is dus maar net waar je van houdt. Ik zie namelijk wel genoeg kleur, maar dan waarschijnlijk net niet in de modellen waar jij van houdt. Lastig allemaal.
Ik vind het wel goed van je dat je gewoon in ontbloot bovenlijf loopt als jij daar vrolijk van wordt. Lekker schijt aan hebben.

Dat was even off-topic, maar ik vond het wel even goed om nog te antwoorden :)

Gr. Pin
Ik vind het prima kunnen!!
Hayy, het kan prima! Ik heb ergere dingen voorbij zien komen in mijn stad, waarbij meiden liepen met de kont onder de broekjes vandaan. Als je zoiets aan trekt is dat helemala prima. Mensen die jou voor hoer of slet uitmaken, zijn of jaloers of denkne stoer te zijn.
Xx Radeloosmeisje

Reageer