Vraag

zit mijn tampon goed?

  • 9 September 2021
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 73 reacties

Hey daar ben ik weer met een vraag, nou ik ben vandaag weer ongesteld geworden en ik had dus besloten om voor de eerste keer een tampon te gebruiken, Maar het ging er echt heel soepel in is dit raar voor de eerste keer? Wel kan ik als ik zit me tampon voelen is dit gewoon? Ik krijg hem namelijk niet echt dieper (hij zit er wel helemaal in ) hebben jullie tips?

groetjes van mij!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben geen meisje dus geen idee hoe het voelt maar het is niet raar dat je de tampon er makkelijk in kreeg, mijn vriendin had dat ook toen de 1e keer zei ze. Maaaaar of hij goed zit weet ik niet. Meestal zeggen ze dat hij goed zit als je hem niet meer voelt zitten. Maar ik denk dat je er snel genoeg achterkomt aangezien je anders doorlekt.

Reputatie 4
Badge +3

Heyy @jaivy dankje voor je antwoord! Ik had het trouwens wel wat eerder gelezen maar ik dacht wacht ff voor meer reactie die heb ik helaas niet gekregen haha nou ja

Reputatie 7
Badge +14

Heyy! Dat het er heel soepel in ging is niet raar hoor! Je tampon glijd er makkelijk in omdat het bloed als een soort van glijmiddel werkt. Als je de tampon niet voelt zitten zit ie goed. Om de tampon er dieper in te krijgen (hij moet helemaal bij de baarmoeder zitten)  kun je tampons met een applicator gebruiken. Dat is hygiënischer, het doet minder pijn dan de  tampon er met je vingers in te stoppen en hij gaat er dus dieper in.  Als je doorlekt kan je het beste een grotere maat tampon gebruiken.  Als je de tampon na een tijdje voelt (ongeveer tussen de 4 en 8 uur) heeft hij zich helemaal volgezogen en moet/kan je hem eruit halen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. 
xx Eenmeisje004 

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Hoi hoi! Dankjewel ik heb het vandaag opnieuw geprobeerd en ik heb hem wat verder geduwd en nu zit ie helemaal goed ik voel hem helemaal niet zitten ook niet als ik zit, Dankjewel voor je reactie!! Groetjes mij :)

Hey!

Ik weet niet of je probleem al is opgelost maar

De eertse paar keer gaat het nooit zo makkelijk :) soms gaat het bij mij nog steeds niet zo spoepel XD. Maar als je hem er in doet en je ksn de tampon nog voelen dan zit die niet goed. Je moet hem met je vinger er even verder in duwen (met schone handen!) als je hem niet meer voelt als je zit en staat dan zit ie goed!!! En als de tampon nogsteeds niet goed zit, haal hem er uit en gebruik een nieuwe! :) 

Ik hoop dat dit een beetje kon helpen!

-bron: ik ben een meisje

Reageer