Skip to main content

Vraagje voor vooral jongen maar meiden mogen ook!! 

Ik ben 13 en ik heb grote borsten cupmaat C/D de kinderen uit mijn klas hebben of A of nog helemaal niks.

De jongens zeggen dat ze meiden met cupmaat A aantrekkelijker vinden en dat ze liever een vriendin hebben met kleine borsten.

Ik vroeg me af: Zijn kleine of grotere borsten aantrekkelijker?

(Ik schaam me voor mijn borsten, en ik weet dat iedereen op zijn eigen tempo borsten krijgt maar toch wil ik dit weten)

Hee 

zelf ben ik ook 13 en heb ook cupmaat C

Mensen uit mn klas zeggen dan dat ik een "plank” omdat ik volgens hun niet genoeg heb..

Ik heb ook een vriendje hij zegt dat het niet uit maakt of je nou grotere borsten hebt of juist kleiner want hij zei tegen me:

Je bent wie je bent, en daarom vindt ik je zo leuk  *vriendschappelijk*

hierdoor voelde ik me veel beter dus trek je er niets van aan joh want jij bent wie je bent en dat daarom zouden ze je moeten accepteren niet omdat je miss wat grotere borsten hebt.

Srry als dit beetje bot overkomt trouwens is niet de bedoeling:joy::kissing_heart:

Xxx

Wat boeit het wat andere jongens aantrekkelijk  vinden iedereen heeft een andere smaak. waarom zou je willen lijken op andere meisjes dat maakt je minder unique  hou van jezelf!😘

Reageer