Vraag

Zijn er tips voor borsten te laten groeien?

  • 27 November 2023
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Hey lieve meiden ik heb even een vraagje, zijn er misschien tips om je borsten te laten groeien?

Ik ben er best onzeker over en omdat de meiden uit mijn klas al wat groter borsten hebben (mijn vriendinnen ook)

Groetjes mij - 12 jaar


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Meid alsjeblieft maak je geen zorgen! Ik ben zelf een meisje van 14 jaar en ik ben ook lang onzeker geweest over mijn borsten. Maar het is echt niet nodig. Je bent pas 12 en je borsten blijven sowieso groeien tot je 18de.

Ik heb nu zelf cupmaat 70E. Best groot, maar je ziet het niet heel erg bij mij. Wat belangrijk is als je voor bh's op zoek gaat, is dat je borsten geen pijn doen als je op en neer springt. Als het dan dus wel pijn doet, is het geen goede bh. Tuurlijk je voelt het wel, maar het mag geen pijn doen.

En om terug te komen op je vraag: nee je borsten groeien gewoon op hun tempo. Je kan wel push up bh's proberen, maar zelf vind ik die echt vreselijk zitten. 

Heel veel liefs van mij❤️

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb zelf ook kleine borsten. Koop eigenlijk altijd push up bhs van hunkemöller en die zitten superfijn. Herken je onzekerheid wel hoor! Hoop dat de mijne ook nog groeien

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Jemeisje,

Je bent pas 12 jaar, je borsten gaan echt nog verder groeien hoor, de ene heeft het later dan de andere! Je zou misschien push-up bh’s kunnen proberen?

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

Je kunt lichaamsdelen niet sneller laten groeien. Daar zul je toch wat geduld voor moeten hebben. Maak je er geen zorgen over.Je hebt er verder toch geen invloed op.

Reageer