Skip to main content

Hey, ik ben een meisje van 15 jaar.

en ik ben heel erg plat voor mijn leeftijd. Cupmaat 28 aa en ik heb ook amper billen. 
zijn er nog jongens die dit niet erg vinden? Want voor mijn gevoel kijken jongens hier alleen nog maar naar. 

Hey,

Echt niet hoor! Ik kijk juist naar uiterlijk en innerlijk. Niet naar borsten en billen! Dat boeit me niet heel veel

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hoi hoi, maak je geen zorgen! Ik ben het eens met @Anoniemxv   en al dat gepraat over groter en groter is alleen maar onzin want dat is helemaal niet belangrijk. Ik denk dat veel jongens alleen maar tegen elkaar soort van "stoer" doen hier over terwijl het ze in werkelijkheid niks uitmaakt. Wees gewoon mooi zoals jij bent dat is helemaal leuk en fijn! 

Groetjes liefs Tartan X

Heyy,

Helemaal eens met @Anoniemxv en @Tartan14 hoor! Het maakt me helemaal niks uit. :)

Iedereen is mooi. Zo simpel is het en meer kan ik je niet vertellen. Het maakt niet uit of je grote of kleine borsten en billen hebt. Het maakt niet uit of je een mooie kleur haar hebt of niet. Iedereen is mooi en alsjeblieft, geloof me als ik dat zeg.

Liefs -Ikweetgeennaam321

Hallo,

Dat is helemaal niet erg! Mij boeien innerlijk en persoonlijkheid meer en er zijn vast ook anderen jongens die hetzelfde denken.

Liefs, justGhast

Reageer