Skip to main content

Zien jullie elkaar thuis naakt?

• January 18, 2024
  • 8 reacties
  • 1299 Bekeken

Ik zie thuis mijn ouders, broertje en zusje gewoon in blootje in badkamer. Met logeren bij vriendjes is de badkamer vaak op slot en lopen ze in badjas. Is het wel normaal dat wij elkaar thuis als gezin naakt zien? Hoe is dit bij jullie?

8 reacties

Julie09
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • January 18, 2024

Het is heel normaal, deden wij ook altijd. Mijn broertje en ik nu niet meer maar mijn ouders nog wel. ik voel me er zelf gewoon niet met comfortabel bij

• January 18, 2024

Is niemand bij jullie thuis daar een probleem mee heeft lijkt me dat vrij normaal.

Bij ons thuis hebben we de badkamerdeur meestal wel op slot. Heeft niks met preutsheid te maken of zo, maar iedereen heeft wel recht op een beetje privacy. Slaapkamerdeur hebben we meestal niet op slot maar we kloppen wel ff als we naar binnen willen (is bij m’n broer en mij ook wel eens mis gegaan😄)

• January 20, 2024

@Jawel dat is niet bij iedereen normaal maar bij ons wel. Wij (ouders, broer en broertje en ik) gaan elke zomer naar een naturistencamping en strand en zo tussendoor ook naar een wellness. En thuis zijn broertje en ik het meest naakt gewoon door het hele huis. Soms douche ik ook met een van hun

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 23, 2025

Soms zie ik mijn ouders perongeluk (of andersom)  naakt maar dat is dan niet heel erg. maar de badkamer is meestal wel gwn opslot en we kloppen gwn. Maar als het een x gebeurt dat we elkaar zien maakt dat niet echt uit.

• May 3, 2025

Ik zie mijn zusje ook wel eens bloot, mijn moeder minder vaak, mijn vader zelden en mijn oudere broer helemaal niet meer en ik zit er tussenin, ik ben niet preuts ofzo maar… gewoon, ik loop wel eens bloot van mijn kamer naar de douche of terug en dat kan gewoon

We doen er niet gek over maar ook niet supervrij

Het is zo gek als je het zelf maakt / voelt

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 3, 2025

Ja, wij zien elkaar bloot.  Niet dat we de hele tijd zonder kleren lopen maar het komt vaak voor bij aankleden en douchen en zo dat we elkaar naakt zien.  Mijn ouders zijn artsen dus die weten wel hoe een lichaam eruit ziet en ik en zusje en broertje doen daar ook niet moeilijk over. Ik douche samen met zusje na sporten dus waarom daar thuis flauw over doen?

PrivatTeen
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 3, 2025

ik zie thuis mijn familie vaak naakt. niet dat we zo rondlopen ofzo, maar we slapen naakt. en ik zit op handbal en dan douchen we met het team. wel gescheiden!

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 3, 2025

Eigenlijk helemaal niet, we zijn niet preuts, maar toch vermijden we het. Ik heb uiteraard mijn moeder vroeger bloot gezien maar ja. En mijn vader eigenlijk nooit

Groetjes Lupus