Zien jullie elkaar thuis naakt?

  • 18 January 2024
  • 3 reacties
  • 398 Bekeken

Ik zie thuis mijn ouders, broertje en zusje gewoon in blootje in badkamer. Met logeren bij vriendjes is de badkamer vaak op slot en lopen ze in badjas. Is het wel normaal dat wij elkaar thuis als gezin naakt zien? Hoe is dit bij jullie?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Het is heel normaal, deden wij ook altijd. Mijn broertje en ik nu niet meer maar mijn ouders nog wel. ik voel me er zelf gewoon niet met comfortabel bij

Reputatie 7
Badge +17

Is niemand bij jullie thuis daar een probleem mee heeft lijkt me dat vrij normaal.

Bij ons thuis hebben we de badkamerdeur meestal wel op slot. Heeft niks met preutsheid te maken of zo, maar iedereen heeft wel recht op een beetje privacy. Slaapkamerdeur hebben we meestal niet op slot maar we kloppen wel ff als we naar binnen willen (is bij m’n broer en mij ook wel eens mis gegaan😄)

Reputatie 7
Badge +5

@Jawel dat is niet bij iedereen normaal maar bij ons wel. Wij (ouders, broer en broertje en ik) gaan elke zomer naar een naturistencamping en strand en zo tussendoor ook naar een wellness. En thuis zijn broertje en ik het meest naakt gewoon door het hele huis. Soms douche ik ook met een van hun

Reageer