Vraag

ziekenhuis opname gaat niet door, door corona

  • 3 December 2021
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik wil gewoon even wat kwijt.

Ik ben 12 jaar en zit in de brugklas.

Niet heel belangrijk maar ja.

In ieder geval... eigenlijk had ik binnenkort een opname voor ongeveer 1,5 week en ja, voor de meeste kinderen werkte die opname echt goed, dus ik had er heel veel zin in want ja misschien was ik er dan eindelijk vanaf.

Wordt ik gisteren gebeld van: jaja, de opname kan niet door gaan door corona, blablabla.

ik ben echt enorm teleurgesteld hierin.

ik vraag me heel erg af of hij echt zeg maar 2 jaar wordt verzet of maar een maandje.

ik kan echt slecht tegen die onzekerheid.


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, ik snap dat tย vervelend kan zijn. Mijn oma heeft precies hetzelfde gehad en ik ook een aantal jaar geleden. Praat erover met je vrienden en ouders, en misschien wel mentoren als je je daarbij veilig voelt. Sterkte.

Hoi Ikke13,

ย 

Wat vervelend! Ik snap goed dat je hierdoor teleurgesteld bent en dat je niet goed tegen de onzekerheden kan..

Ik hoop dat je ziekenhuisopname snel plaats kan vinden en hoopย dat het je goed gaat helpen! Het komt vast allemaal goed en hopelijk duurt het niet al te lang voordat je weer wat hoort en weer aan de beurt bent!:slight_smile:

ย 

Sterkte!

ย 

Groetjes,

NaamNietBekend

Hey allemaal,

Even om onduidelijkheid te voorkomen, dit is mijn nieuwe account.

ik ben vandaag gebeld en ik kan maandag al opgenomen worden!!! Dit is heel plotseling en snel en ik ben er super blij mee!

Dus ja, ze bellen me en een week later kan ik al komen.

Dus ik ben nu helemaal hyper!!!๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜€๐Ÿ™„๐Ÿ˜„

Hi Ikke13,

ย 

Super fijn dat je bent gebeld en dat je opname maandag begint!:smile:

Ik hoop dat het je goed gaat helpen!ย 

ย 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +18

Hoi ! Ik lees dit nu en het is veel later maar fijn dat het is opgelost en hoe gaat het nu met je ?

Grtz en liefs Julian X

Hoi ! Ik lees dit nu en het is veel later maar fijn dat het is opgelost en hoe gaat het nu met je ?

Grtz en liefs Julian X

Hey,

Met mij gaat het wel goed nu, lief dat je het vraagt๐Ÿ™ƒ

ย 

Reageer