Ziek en stress, weer naar huisarts?

  • 9 March 2023
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik voel me de laatste tijd fysiek heel erg beroerd, aan de andere kant heb ik veel stress door de sfeer en chaos bij mij thuis. Ik had al zo het vermoeden dat ik bloed armoedig ben maar in denk dat ik misschien leukemie heb sinds random blauwe plekken niet veel met bloedarmoede te maken heeft.

Ik ben laatst al naar de huisarts geweest voor m'n gender problemen dus ik wil die arme vrouw niet lastig vallen en misschien is het helemaal niet zo dramatisch dan ik denk dat het is. Maar toch ben ik een beetje nerveus.

Als mijn blauwe plekken na 3 weken nog steeds niet weg zijn ga ik wel naar de huisarts voor bloedonderzoek, ik voel me namelijk wel iets beter dan vorige week want dat was al helemaal een verschrikking.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Nou, ik denk, dat als jij je beroerd voelt, je gewoon naar de huisarts mag gaan. Het is hun werk, en als je denkt dat je misschien leukemie hebt, je beter tóch een xtje kan gaan bloedprikken, als het niks is, ben jij gerust gesteld, en zo wel, dan zijn de artsen er sneller bij! 

 

 (wat heel veel kinderen denken die random blauweplekken krijgen, dus ik snap je zorg, maar vaak  is er niks aan de hand) 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reputatie 5
Badge +1

Heyy,

Ik zou er niet meteen van uitgaan dat je leukemie hebt. Het kan ook zijn dat je gewoon te weinig vitamines binnenkrijgt. Ik zou wel naar de huisarts gaan inderdaad. Over 3 weken is miss best wel lang maar als jij denkt dat dat beter is.

Sterkte thuis hé. Ik vind het erg vervelend voor je…

LittleMe

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben net toch langs de huisarts geweest voor een bloedtest, ik krijg vanavond de uitslag. Fingers crossed

Reputatie 5
Badge +1

Heyy,

 

Je hebt waarschijnlijk je uitslag al terug..

Ik ben best nieuwschierig :D

Is het positief?

 

LittleMe

Reageer