Vraag

Zelfverminking

  • 28 March 2017
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik doe aan zelfverminking al best wel een tijdje, maar mijn beste vriendin is er achter gekomen en ze wil me helpen. Maar steeds als ze vraagt of alles goed is enzo dan zeg ik ja maar het gaat helemaal niet goed want elke dag komen er weer nieuwe sneetjes bij...

Het is de laatste tijd dus lekker weer en ik had mijn mouw een beetje opgestroopt maar toen heeft dus ook mijn beste vriend het gezien, hij zegt dat het echt een erg probleem is maar ik wil er ook mee stoppen maar het lukt niet want thuis doe ik ook alles verkeerd... en ook tussen mijn vader en mij loopt het niet lekker...

5 reacties

Hoe vermink je jezelf en hoe erg?
Ga naar een vertrouwenspersoon op school , zij mogen niks door vertellen of onder nemen zonder jou toestemming, nu denk je misschien ; waarom zou ik? Nou het is al een opluchting op zich dst iemand het weet die niet per direct een oordeel heeft klaar liggen en die met jou deelt en alles kan en mag gaan op de manier die jij fijn vind en een luisterend oor is ook wel eens fijn! En misschien heeft hij of zij ook nog wel tips 😉
Ik snijd mezelf en soms best erg
En op school heb ik geen vertrouwenspersoon dus ik weet ook niet waar ik dan naar toe zou moeten gaan...
Reputatie 3
Badge +2

Mischien een veel te late reactie, maar ik wou toch kijken of ik kan helpen. Ik kan mischien geen goeie tips geven over hou je kunt stoppen, maar ik weet wel het een en ander van hoe het voelt omdat ik er zelf ook een hele lange tijd heb gedaan, omdat ik gay ben en ik bang was dat iemand er achter zou komen en mijn stress uite door mijn mond van binnen uit helemaal kapot te bijten en besloot uiteindelijk dat het genoeg was en ben voor mijn hele klas uit de kast gekomen en ik heb mezelf nooit meer verminkt, dus ik raad aan (als je het wilt) uit te zoeken waarom je jezelf verminkt en kijken of je dat probleem aan kan pakken.

Reageer