zelfmoord

  • 31 January 2021
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey.

ik zie het allemaal niet meer zitten en heb een afscheidsbried geschreven. Ik kreeg erge ruzie met mn beste vriendin. Zij was de reden dat ik bleef vechten voor mn leven. Maar nu zie k het njet meer zitten. Ik heb gezocht naar pijnloze zelfmoorden maar die zjjn er niet…… ik weet niet wat ik moet doen


3 reacties

Bel of chat met de kindertelefoon of 113, die zullen je altijd proberen te helpen.

Houd je sterk en geniet van het leven.

 

Groetjes 

Heyy Whyme009

Jezelf uit het leven nemen is echt geen oplossing! Ruzies zijn er om opgelost te worden. Je kunt niet altijd eens zijn met de mensen om je heen, en dat is heel normaal ook! Het is ook heel normaal om je slecht te voelen nu, dat is iedereen als hij/zij ruzie heeft met iemand die je grg ziet. Maar het is geen reden om jezelf van het leven te ontnemen! Echt waar, het is het niet waard. Er is zoveel moois in het leven dat je nog moet zien. Na regen komt zonneschijn, er is geen schaduw zonder zon. Er zijn slechte momenten in het leven, maar dat is omdat het leven ook vol goeie momenten zit! Probeer je vriendin te laten weten hoe diep je zit. waarschijnlijk voelt ze zich even slecht als jij nu! Maar jezelf van het leven te ontnemen is het echt niet waard. Denk aan je familie en andere vrienden die er kapot voor zullen zijn. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor hen!

Reputatie 3
Badge +1

ik begrijp je ik heb ook een afscheid brief geschreven en het geprobeerdt maar het werd te heftig  voor mij reageer als je wilt praten:point_right::point_left:

Reageer