Vraag

zelfbeschading

  • 21 March 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey .. ik weet even op dit moment echt niet wat ik mezelf aan moet en zou graag jullie tips en hulp willen hebben 

 

ik ben een meisje van 14 jaar oud , laaste tijd ( langer dan 2 jaar ) voel ik me erg somber dat heeft zo zijn redenen ik doe zelfbeschading.. al heel lang ik praatte hiermee met iemand op school zo speciale vrouw maar ben gestopt net twee weken ze gaf me erg negatieve gedachtes en maakte me onzeker , ik ben daarom naar de dokter gegaan en vertrouw hem heel erg ik ben al 3 keer in de maand naar hem toe  gegaan elke maand .. hij maak dan zelf de afspraak laast had die niet die afspraak gemaakf hij zei alleen “ let goed op jezelf “ en gaf me toen een boks ik zit alleen nu zo slecht in me vel en weet nie wat ik met mezelf aanm moet laaste tijd kan ik wel in korte mouwen lopen want snijden ga steeds minder maar daardoor komen de gedachtes over dat ik dood wil etc , ik wil de dokter zo graag bellen voor spreekuur maar wil hem niet lastige vallen op school denken ze okk dat t beter ga met me maar eingeljjk .. word t met de dag erger thuis kan ik door privé redenen er niet over praatte .. 

 

 

iemand tips wat ik nu kan doen ? 


2 reacties

Ga praten! Je hebt duidelijk hulp nodig, het maakt niet uit of je op school weer met iemand gaat praten of dat je terug gaat naar de dokter. Je valt niemand lastig want je hebt echt hulp nodig dus dan heb je een goede reden.

 

Reputatie 4
Badge +1

Hey! Ik zou zeggen, zoek iemand om mee te praten! Het liefst een therapeut, maar het kan ook een vertrouwingspersoon op school zijn of een dokter. Ik hoop dat je je oke gaat voelen en het gesprek kan starten.

xoxo c0cootje

Reageer