Zelf piercing zetten

  • 1 December 2020
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

Heyy k ben 13 jaar oud en ik wil heel graag een neuspiercing eig wil k ook helix navel tong maar later maar mijn ma vind t niet slecht voor je maar ze vind t lelijk maar ze zegt ook altijd wees jezelf maar dan mag k niet mezelf zijn alleen maar omdat zij t lelijk vind erg egoist vind k maar ik wil nu zelf gaan zetten set bestellen en dingen waarmee je t iedere dag kan schoonmaken en handschoenen enz ik wil en  septum zetten in tussen je neus in ik vind neusvleugel mooier maar dat ziet e direct en tussen je neus in kan je het ringetje in je neus schuiven en dan zie je t niet echt meer oja ik wil t heel graag al 3 jaar maar wat vinden jullie daarvan?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Niet echt heel verstandig om zelf een piercing te zetten. Kan fout gaan

tja je moet zelf kijken of je dat risico wilt nemen, maar ik zou het niet aanraden

Idd wat jaivy zegt, het lijkt mij niet erg verstandig. Misschien kan je beter nog eens met je moeder gaan praten if anders nog een paar jaar wachten en het dan door een professional laten doen.

Tja…
Zoals je zelf niet een gaatje in je kies moet vullen, of een blindedarmoperatie op jezelf uitvoert zou ik ook geen piercing bij jezelf zetten.
Je kunt jezelf permanent verminken.
Ik weet zelf niet wat de kans is, maar het lijkt mij niet echt een kans die je wilt nemen.
Je hebt al drie jaar kunnen wachten, dus lijkt het mij ook wel te doen om nog eens drie jaartjes te wachten totdat je een piercing kunt laten zetten.

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou het niet doen daljjk gaat het mis ofzo

En mischien wil je dit over een paar jaar niet meer en dan heb je spijt ervan en als je het over een paar jaar nog steeds wil laat het dan doen door een professional dalijk krijg je nog een ontsteking ofzo 

Badge

Je kan het echt overal bestellen piercing zetten kan je zelf doen. Maar je moet niet halverwege stoppen door de pijn enzo 

Reputatie 4
Badge +3

hallo , ik piercede mezelf + mensen in de school wcs en ben echt geen officiele professional maar ik raad het je HEEL ERG AF. heb je toevallig ooit gehoord van de erge dingen die er met je lijf kunnen gebeuren als ze afgezet worden/ontsteken? ik zou dat eerst maar eens even bekijken voordat je de domme keuze maakt van het zelf te doen. gwn niet doen dus , je bent ook te jong ervoor vind ik zelf. als je 16+ bent is het weer wat anders maar je lichaam enz is ook nog in de groei en de kans dat je jezelf verminkt is groot

Reageer