Skip to main content

Hoi mensen op het forum

Er zit dus een bultje in mijn vagina en ik durf ECHT niet naar de dokter te gaan. Dus ik vraag me af of de schooldokter hier misschien over zal vragen??

Btw ik zit in de eerste 

Hee,

Ik zou het met je ouders bespreken en naar een echte dokter gaan. In mijn ervaring hebben schoolartsen niet echt verstand van dat soort dingen, maar dit kan misschien aan mij liggen:) Een dokter hoeft er echt niet meteen naar te kijken als je dat niet fijn vindt. 

Hoi,

Don't worry. Daar kijken ze niet naar hoor. Ze meten en wegen en je moet een vragenlijst invullen over jezelf (mentaal).

Groetjes,

justGhast

als er een raar bultje in zit kan je dat toch wel effe aan die schooldokter vragen en dan hoeft er nog niet aan gevoeld te worden als je dat niet wil, je kan het omschrijven of zo en dan weet je teminste al een beetje of het iets is dat je verder moet laten bekijken door je huisdokter (of gynecoloog, daar kom je sowiso vroeg of laat mee in contact). Maar er zitten wel ribbeltjes en allerlei in je vagina, het is geen rechte buis he… 

Heyy,

De schooldokter kijkt hier waarschijnlijk niet naar en die zal alleen je lengte en je gewicht meten en je moet misschien een vragenlijst invullen over je mentale gezondheid.

Misschien is het trouwens wel goed om dit toch wel met bijvoorbeeld de huisarts te bespreken voor de zekerheid want het is natuurlijk niet fijn dat je een raar bultje hebt. De huisarts hoeft er echt niet meteen naar te kijken en als hij/zij het toch wel wilt zien is dat ook niet erg ik snap dat dat ongemakkelijk is maar de huisarts ziet dit soort dingen vaak genoeg en je hoeft je echt niet te schamen ofzo hoor.

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer