Vraag

xtc

  • 8 September 2019
  • 11 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben best benieuwd naar xtc?
heeft iemand het ooit gebruikt en moet je het laten testen en hvl betaal je voor 1 pilletje

11 reacties

Hey,

Niet proberen. Het zijn pilletjes gemaakt van chemisch afval en ze maken het verslavend, waardoor je niet meer stopt. Je begrijpt dat het niet gezond is om verslaafd te zijn aan chemische troep.

Op festivals kun je ze makkelijk kopen. Hoe duur ze zijn, weet ik niet, maar het valt wel mee waarschijnlijk. Toch moet je er niet aan beginnen...
Badge
Hey,

Niet proberen. Het zijn pilletjes gemaakt van chemisch afval en ze maken het verslavend, waardoor je niet meer stopt. Je begrijpt dat het niet gezond is om verslaafd te zijn aan chemische troep.

Op festivals kun je ze makkelijk kopen. Hoe duur ze zijn, weet ik niet, maar het valt wel mee waarschijnlijk. Toch moet je er niet aan beginnen...

XTC is minder schadelijk dan alcohol.
daar wil ik wel bij zeggen dat het nog steeds illegaal is om dit te verkopen, te produceren of in bezit te hebben!


Heyo,

Ik gebruik zelf geen drugs, en heb het dus ook nooit geprobeerd.

Een oud collega van mij, die al 27 is had een paar vrienden die het voor de gein ook is wouden proberen.

Hij vertelde iets van dat xtc je emoties versterken. Dus stel je bent boos, dan kan je naar dat je het pilletje geslikt hebt, veel agressiever worden, enorm boos, zonder dat je dat uiteindelijk wilt of door hebt.

Hij zelf heeft het niet geprobeerd omdat die emotioneel niet heel stabiel is, dus hij was bang dat doordat pilletje dat die dan helemaal kapot gaat.

Nou ja ik heb last van zelfmoord gedachtes en ideeën dus, nou ja, je weet dan wel wat er zal gebeuren als dat enorm sterker wordt.

Hoeveel zoiets kost idk.

See ya!
Spookyzx.

Hey,

Niet proberen. Het zijn pilletjes gemaakt van chemisch afval en ze maken het verslavend, waardoor je niet meer stopt. Je begrijpt dat het niet gezond is om verslaafd te zijn aan chemische troep.

Op festivals kun je ze makkelijk kopen. Hoe duur ze zijn, weet ik niet, maar het valt wel mee waarschijnlijk. Toch moet je er niet aan beginnen...
XTC is minder schadelijk dan alcohol.
daar wil ik wel bij zeggen dat het nog steeds illegaal is om dit te verkopen, te produceren of in bezit te hebben!



'XTC is minder schadelijk dan alcohol' is subjectief, omdat de effecten niet met elkaar zijn te vergelijken: https://www.drugsinfoteam.nl/vraag-antwoord/lees-een-antwoord/-/is-xtc-schadelijker-dan-alcohol

Ik ben van mening dat XTC schadelijker is, maar goed, dit forum is niet bedoeld voor politieke discussies, maar om elkaars problemen op te lossen. Het adviseren om alcohol of drugs te gebruiken, geven juist problemen, dus als iemand vraagt naar de prijs ernaar, geef ik in ieder geval een advies om het niet aan te raken.

Het is immers troep.
Niet aan beginnen je bent(heb ik gehad dus mijn mening) de hele week lam en je voelt je kut en heb de dag erna alleen maar koppijn en last van misselijk zijn. Verder tijdens het moment dat je het gebruikt kan je stemmingswisselingen krijgen en je kunt dingen gaan doen waarvan je de dag er na spijt van hebt. Mijn ervaring Gr

xtc is ongeveer tussen de 4 a 7 euro ik koop ze wel eens in voor me zelf en vrieden

Hi 16jaaralweer,

 

ik zou er nooit aan beginnen. In het begin ijkt het misschien onschuldig, maar volgens mij is dat het niet.

Ik weet niet of ik ooit xtc gebruikt heb. Ja, dat klinkt misschien raar als ik dar zeg, maar mijn twin en ik hebben nooit bewust drugs gebruikt, maar we hebben wel verschillende keren GHB (die rape drug)  toegediend gekregen en we weten niet wat er toen allemaal gebeurd is, maar het was in de tijd dat we sws al misbruikt werden door andere jongens. Dus veel goeds zal het niet geweest zijn.

Je kunt toch ook een leuke avond hebben zonder drugs en dan weet je een dag later ook nog wat je gedaan hebt.

Btw als je toch ooit iets gaat nemen, dan zou ik het sws laten testen. Ik weet verder eigenlijk niks over drugs.

 

Groetjes,

M&M's

Hallo M en Ms en jasons2002 :)

Dit is een topic van 10 maanden geleden.

-TheMightySlayer <3

Hi @TheMightySlayer ,

 

Hallo M en Ms en jasons2002 :)

Dit is een topic van 10 maanden geleden.

Dat klopt en er wordt nog steeds elke dag xtc verkocht en gekocht, dus misschien is de T.O. ondertussen niet meer geïnteresseerd in alles wat hier geschreven wordt, dan is die info misschien wel handig voor anderen die er vragen over hebben. Er is niks mis met een oud topic nieuw leven in blazen. Ik zou zeggen, misschien wel beter dan bij elke vraag een nieuw topic te starten als het om dergelijke vragen gaat.

In oude(re)  staat vaak nuttige informatie en verwijzingen en natuurlijk kan het ook zijn dat inzichten veranderen of er nieuwe dingen bekend worden en dan kun je dat best posten in een bestaand topic.

 

Zo is het wel vaker met oudere topics.

Maar bedankt voor je bijdrage :relaxed:

 

Ik begrijp jou wel als iemand 6 jaar geleden een topic heeft aangemaakt over hoe krijg ik verkering met die jongen uit mijn klas, om dan nog allerlei specifieke tips voor zijn/haar situatie te geven.

 

Groetjes,

M&M's

 

Groetjes,

M&M's

Hallo M en Ms :)

Ah, dat is wel een logisch argument. Ik snap het.

Hallo anoniemofzoo :)

Echt geen goed plan, je kunt erdoor in het ziekenhuis belanden door verkeerd gebruik en sowieso kun je door de effecten dingen doen waarvan je later spijt hebt.

-TheMightySlayer <3

Ik raad het aan iedereen af, ik ben er best verslaafd aan geweest veelste vaak gedaan daardoor spycose gehad.. verkeerde vrienden dit dat dus zou het niet aanraden aan andere, en ik heb er veel van geleerd,  op een festival kan het nog enigsinds maar niet gwn normaal op een avond zoals wat ik deed

Reageer