Vraag

word autisme erger?

  • 3 July 2023
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Elke dag langer dat ik leef met autisme lijkt deze erger te worden. Kan dit?

 


6 reacties

Jep, dat kan. Heb ik ook, niet letterlijk per dag, maar het wordt volgens me ouders wel verschrikkelijk met mij 🤣. Hun probleem! Heb je een diagnose gehad? (Ik niet gelukkig (: )

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Ja ik ben gediagnostiseerd met autisme en ocs

Reputatie 2
Badge

Eigenlijk is dit niet echt mogelijk maar je begint meer te begrijpen wat wel en niet kan en je begint je op je gemak te voelen om het te laten zien bevoorbeeld als kind wist je dit niet en je hebt gewoon met je ouders zitten knuffelen maar jij vond dit Eigenlijk niet fijn maar je wou dit niet zeggen maar als je ouder wordt weet je wat je hebt en weet je dat er een reden is en dan laat je het merken BTW ik ben 13 dus ik kan me vergissen

Reputatie 2
Badge

Tijdens de puberteit word alles erger. 

Reputatie 6

Ik weet het niet,

 

maar ik denk zelf dat het zo lijkt aangezien:

 

Je wordt ouder, nieuwe dingen komen op je pad, en daardoor moet je wennen aan die dingen en dus reageer je daar weer anders op?

Uiteindelijk went een groot deel wel, waardoor je minder erop zql rwageren, en lijkt autisme minder te worden, wat njet per sé voor jou zo hoeft te zijn, maar voor anderen wel zo lijkt.

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Paars,

Het kan inderdaad dat het erger wordt. Maar Het kan ook zijn dat het ooit weer minder wordt. Heb ik gevonden op Google.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer