wit spul...

  • 8 July 2014
  • 7 reacties
  • 544 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,,
Ik,ben een meisje van 13 en nog niet ongesteld
Ik heb bijna altijd vaag wit plakkerig spul in mijn onderbroek..
Mensen(op dit forum) zeggen dat dat komt omdat je ongesteld moet worden maar ik heb het al iets van een jaar ofzo..
Wat is het en waardoor kan het nogmeer komen??
Helpp x

7 reacties

Dat witte spul is normaal, het is vaginale afscheiding. Iedereen heeft daar last van, en dan maakt het niet uit dat je nog niet ongesteld bent. 🙂
dat is heel normaal,
ik had een keer gelezen (weet niET precies als dat bij iedereen is bij mij in ieder geval wel)
als er witte afscheiding in je onderbroek zit dan word je tussen de 7 en 14 dagen ongesteld
Ieder meisje heeft het meestal als je het voor de eerste keer hebt wordt je binnen een jaar of langer ongesteld, ook als je ongesteldheidsperiode voorbij is kan je het hebben 
Ik lees hier dat het wat te maken heeft met ongesteldheid.
Ik zeg *piep*. Ik heb al een aantal jaar witte afscheiding en dan zo ongeveer elke dag van de week. Ook als ik ongesteld ben, of zoals nu, net ben geweest. Niet druk om maken.
Ik had ook een hele tijd en nu nog ooit witte afscheiding in mijn onderbroek, maar het kan een teken zijn dat je binnekort ongesteld word maar mijn moeder zei dat het heel normaal is en dat elke vrouw dat wel is heeft dus het hoeft niet perse iets met ongesteldheid te maken!
Badge

Heyy ik begrijp het ik ben ook 13 en ben ook nof nooit ongesteld geweest en heb het ook ik was ook al jn paniek en durfde hier ook njet echt over te praten😊

Das normaal. Ik had dat ook heel erg en het duurde indd toen wel nog ff voor k ongesteld werd

Reageer