Vraag

Winterjas

  • 1 October 2022
  • 9 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een hele mooie fluffy winterjas  gezien  ( de bruine op de foto ) die ik graag wil hebben voor de winter, hij kost 270 euro, en mag hem wel hebben van mijn ouders, als ik de helft zelf betaal van mijn bijbaantje.

Wat vinden jullie van mijn keus, en past zo’n jas ook goed bij een 16/17 jarige meid?

( foto komt van de site van de winkel )

 

 


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Zelf ben ik tegen bontjassen. Want je vermoord letterlijk dieren door hun vacht. Als je echt wilt. Maar echt zou ik gewoon kopen. Het ziet wel ok uit, maar je draagt een heleboel dieren hé.

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Is geen echt bont he

Reputatie 4
Badge +2

Zeker weten? Als het zo is dan is het gewoon oké

Reputatie 1
Badge

Zeker weten? Als het zo is dan is het gewoon oké

Zeker weten, anders was hij ook veel duurder dan 270 euro.

Ik vind hem echt spuuglelijk. Maar als jij hem mooi vindt waarom niet.  Mijn jas was ook 300,- ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen.  

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ieder zijn smaak toch?? Vindt dit soort jassen top en ze zijn nog eens super warm ook had vorige winter een teddy jack ook mooi en warm, maar is helaas te klein geworden en dit wordt wel de vervanger!

Wat een lelijke jas.  Ik zou hier niet dood in gevonden worden.

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4 (Reacties op het forum zijn positief). 

 

Je kunt voor het zelfde geld ook een vloertapijt dragen

 

Reputatie 4
Badge +2

Wees alsjeblieft niet zo negatief. Als je de jas niet mooi vindt ga niet schelden ofz. Zeg gewoon dat het niet jouw stijl is. De jas is niet mijn stijl, maar ik accepteer dat iemand die de jas draagt. Iedereen heeft zijn/haar eigen mening toch:)?

@Evelien4200  Ik vindt vloertapijt te ver gaan. Kunnen we niet een beetje gezellig doen:) ?

@lynx Het is niet me stijl. Want ik ben niet echt een meisje, maar als je hem mooi vindt koop hem dan. Miss sta het leuk ;) 

 

Laurens:)

Reageer