Vraag

Wil sixpack maar onzeker

  • 17 September 2021
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi iedereen. Ik wil dus heel graag thuis trainen om een wat gespierder lijf te krijgen. Ik dans veel dus ben al slank van mezelf. Alleen ik vind het mooi en vind het voor mezelf prettig als ik er wat gespierder uit zie, maar aan de andere kant ben ik ook heel onzeker.

Nu denk je waarschijnlijk, maar daar wil je toch een sixpack ofz voor. Maar dat wil ik ook alleen ben bang voor reacties dat als iemand het ziet dat ze helemaal gaan reageren. Of gaan vragen of k t kan laten zien. 

Zijn er zelf mensen die een wat gespierder lichaam hebben en hoe ze er zelf mee omgaan dat mensen weten dat je dat bent enz en hoe je er mee omgaat, accepteert en er trots op bent om je er niet voor te schamen.


1 reactie

Reputatie 1

ik zou zeggen ga ervoor denk wel aan wat goed is voor JOU lichaam. vaak is het niet goed om te hard op je lichaam te zijn, als je spieren en lichaam wel ontwikkelt zijn heb je iets meer vrijheid.

en terug op het ga ervoor wat moet een ander zijn mening boeien?! jij doet wat jij wilt daar zou je blij en trots mee moeten zijn! no matter wat een ander zegt zolang het jou niet impact want mensen mogen over veel wel gewoon iets kunnen zeggen 😉. en het zelfde als ze vragen het te zien gewoon duidelijk nee zeggen en als ze dan niet luisteren probeer het dan los te laten en jezelf van de situatie los te zetten. (weglopen, een ander help vragen, etc.)

:)

Reageer