Skip to main content

Hallo ik ben 13 en wil graag luiers dragen want dat voelt gewoon fijn maar ik ben bang om ze te kopen want ik wil niet dat mijn ouders erachter komen.

Ik vind het niet echt fijn om naar de wc te gaan dus daarom wil ik ook graag luiers dragen ik heb een keer perongeluk op de vloer geplast  en een keer in mijn broek geplast omdat ik mijn plas heb opgehouden en was toen te laat bij de wc en 1 keer moest ik plassen zonder dat ik het merkte maar op die momenten waren mijn ouders gelukkig niet thuis. Weten jullie hoe ik hoe ik dan aan luiers kan komen? Of zou ik toch geen luiers kopen?

Vinden jullie mij kinderachtig dat ik dit wil of niet?

Hallo!

 

Je kan gewoon naar een winkelen buiten je buurt gaan en(ik weet niet hoe oud en groot je bent) de grootste maat pampers kopen en anders drynites. Er is net een grotere maat 13-19 uitgekomen. Je kan ook online bestellen bijvoorbeeld Tena slip. Dit kan je op veel websites en abdl websites bestellen en laten bezorgen naar een pakketautomaat en daar ophalen. De bank afschriften zijn vaak anoniem onder een andere bedrijfsnaam.

 

Groetjes myen ik hoop dat je er iets aan hebt!


Reageer