Skip to main content

Hey 

Ik heb even advies nodig

ik ga vanavond wss wiet roken en dit heb ik echt al vaker gedaan. Alleen de vorige x was ik echt heel erg stoned waardoor het net leek alsof alles wat iedereen zei door een dikke laag watten ging en het leek alsof ik sliep. Ik raakte hier best gestresst van en moest uiteindelijk ook huilen. Voordat ik dat gevoel kreeg was het wel echt leuk, veel gelachen etc. Ik wil graag nog een keer blowen maar ik ben bang dat het weer zo gaat als de vorige x. Herkent iemand dit ‘slaap’ gevoel? en wat zou ik nu doen? 

groetjes

Hey Ano girl 123,

Zelf herken ik dit gevoel niet, want ik heb nog nooit wiet gerookt. Ik zou het je ook afraden. Je moet je afvragen of het het waard is om te doen, want het is nou ook niet zo goed voor je. En waarom doe je het? Omdat je vrienden het doen en je dan 'stoer' bent?. Ik zou daar even over nadenken en aan de hand daarvan een beslissing maken. Persoonlijk zou ik het je afraden. Ook zonder wiet kan je het gezellig hebben en veel lachen.

Maar dit is mijn mening.

Xx Simply Me

Hoi Ano girl 123,

Je zei dat je graag advies wilde. Mijn advies is dat je zo snel mogelijk met Wiet roken stopt. Het kan namelijk erg verslavend zijn en je hele leven ruïneren. 

Als je besluit om toch nog een keer te blowen en je bang bent dat het weer gaat zoals de vorige keer is dit mijn advies: luister goed naar je lichaam. Jij bent de enige die kan inschatten of het teveel is. Luister daarom niet naar je vrienden, maar alleen naar jezelf! Als je denkt dat je de grens hebt bereikt stop je direct. Zo heb je toch kunnen blowen en gaat het niet te ver net zoals de vorige keer. Natuurlijk is het aller beste om gewoon helemaal te stoppen nu het nog kan. Voordat je het weet ben je verslaafd en dan ben je veel verder van huis…

Ik hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen en dat je goed de verantwoording hierin kan nemen. Luister goed naar jezelf! 

- Anoniempje_2005

Reageer