Wiet..?

  • 14 October 2020
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Badge

Okok, ik was aan het logeren bij mijn vriendin, zij heeft een tweelingbroer die ook een vriend over had. Ze vroegen ons of ze naar buiten wouden sluipen, ik ging mee maar mijn  vriendin niet. De jongens gingen grappen maken over iets maar ik wist niet wat. Na 10 minuten haalt de broer een joint uit zijn zag en steekt hem aan. Ik kijk hem verbaasd aan en hij vraagt me of ik ook wil, ik zeg nee... We lopen nog voor een uurtje ofzo en hij begon allemaal verhalen vertellen over andere guys uit onze school. Ik ben er dus achtergekomen dat veel meer mensen dan ik dacht doet rookten. Ik werd heel misselijk en ging bijna flauwvallen. Ik wou dit gewoon delen omdat ik niet echt met iemand over dit kan praten. Heeft iemand misschien ook zoiets meegemaakt want ik weet niet wat ik nu moet doen.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. 
 


3 reacties

Voor zover ik weet is een jointje gewoon legaal. Hij heeft dus niks verkeerd gedaan en jij natuurlijk ook niet.

Volgende keer zou ik wel gwn bij je vriendin blijven, is een beetje lullig als je bij haar komt logeren en vervolgens met haar broer de straat op gaat.

 

 

Badge

Helemaal mee eens! Me vriendin wou dat ik ging dus daar maak ik me niet te veel zorgen om, alleen wel dat de broer 13 is, ik weet niet of dat echt legaal is maar ja.

Thanks voor je reactie!

Tja, dat maakt het wel een ander verhaal ja.

Hoe dat precies zit qua wetgeving weet ik niet precies. Wordt gedoogd volgens mij. Maar of dat ook voor minderjarigen geldt… ik betwijfel het, maar weet niet zeker.

Reageer