Wie heeft weleens een spontane erectie?

  • 3 August 2019
  • 6 reacties
  • 322 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Heeft iemand weleens een spontane erectie zonder dat je het zelf wil?
Ik wel!

6 reacties

Beste Daantje,

Het is normaal dat tijdens je pubertijd je erecties niet goed onder controle hebt. Naarmate je ouder wordt zal dit minder worden.

Gr.

Jack
Reputatie 3
Badge +2
Ja ik ben zelf 13 en heb dat ook heel vaak maar vind het wel geil
Ja hoor. Dit kan! Heel veel jongens en mannen staan op met een stijve. Het is normaal, vooral als je in de puberteit zit, dit word vanzelf minder. Als wilt dat het weggaat, denk dan aan saaie en gewone dingen.
Neem als wel bekend voorbeeld een stoelpoot, een tafel, een ballon. En de super werkende.. komt ie! Denk aan een persoon die jij niets vind! Misschien je juf? Meester? Een meisje dat jij totaal niet mooi vind? Het klinkt misschien een beetje hard. Maar hierdoor gaat het meestal al gauw weer weg.
En als je plotseling ineens een stijve krijgt, is dit ook gewoon heel erg normaal. Heeft elke jongen wel eens, en de andere weer heel vaak! Geen zorgen. 🙂
Heyy, ik ben een meisje maar weet er best veel over.

het is heel normaal voor jongens om opeens een erectie te krijgen, al is het tijdens een wiskunde les of net een presentatie voor de klas. Het gebeurt, je kan er niet veel aan doen. Er zijn wel manieren om hem te verbergen.
Reputatie 4
Badge +5

Heeft iemand weleens een spontane erectie zonder dat je het zelf wil?
Ik wel! 

Dit topic sluiten a.u.b.

 

Reageer