Vraag

Wie drinkt er nog meer Radler 0.0 of een ander 0.0 biertje?

  • 30 May 2020
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben 13 maar mag thuis ( verder nergens anders ) af en toe van mijn moeder wel eens een flesje 0.0 radler of een ander 0.0 biertje drinken .

Ik vindt dit soort biertjes soms wel eens lekker voor al als ze uit de koelkast komen en het erg warm is, en ik krijg er niet zo’n dorst van als die ik wel krijg van frisdrank zoals Fanta.

Wie drinkt er nog meer 0.0 biertjes ( bier zonder alcohol ) en wat vindt jij er van


2 reacties

Hey  @sproetje 

ik zelf drink geen biertjes 0.0 en ook niks met alcohol.  (Ik ben 15 trouwens) wij hebben thuis van alle soorten bieren. We hebben thuis acher 3 van die grote doorzichtige horeca koelkasten waar alles in staat. 

Ik zelf heb niks met bier 0.0 of met alcohol, maar vrienden van mij die drinken wel 0.0 en sommige echt bier . Ik heb verschillende vrienden met leeftijd de ene is 15 de ander 16 en dan heb ik er ook nog die 22 zijn . Die van 18+ die snap ik wel en de rest ook wel , ik krijg soms ook wel een aanbod maar ik vind er zelf niks aan 0.0 net als echt bier. Als er vrienden soms bij mij komen die bier drinken hebben wij echt altijd genoeg , terwijl mijn ouders niet veel drinken ofzo😅 . Ik weet niet waarom maar wij hebben altijd bier en andere alcoholische dranken in huis. 

 

Wat ik er  van vind. Is als het van je moeder mag dan lijkt het mij geen probleem.  Ik zelf vind er gewoon niks aan. 

Groetjes gebruiker c 

Ik ben meer van het echte bier. Ik vind radlers een soort van mislukte limonade.

Reageer