Vraag

Welke haarstijl het beste bij jongens?

  • 29 December 2023
  • 35 reacties
  • 570 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve mensen :)

Ik heb vandaag een korte vraag, straight to the point:
'’Welke haarstijl vinden meisjes het mooist bij jongens?'’

Denk aan: kort, lang, fluffy/messy.. etc
Ik weet dat het verschilt per persoon, maar zou alsnog jullie mening willen, ga deze week naar de kapper want heb nu een lelijke haarstijl naar mijn gevoel (kort, zo een zijscheiding). Ga ook bij de kapper advies vragen.

Dankjewel alvast!
Groetjes ItzJustin
PS: Zag deze vraag niet voorbij komen op het forum, dus vraag het maar even!


35 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @ItzJustin ,

 

heb je al een idee hoe je het wil of nog op zoek?

Misschien hebben ze een boek met voorbeelden of thuis even opzoeken op internet?

 

Wat me een tijdje geleden wel opviel is dat je als je een afspraak maakt je kan kiezen door wie je geknipt wil worden. Dus, als je (eindelijk) een kapper/kapster heb die goed luistert en knipt dan kun je die de volgende keer gelijk 'boeken’ om jou te knippen.

Ik heb trouwens nog nooit een jongen als kapper gezien bij Brainwash…

 

Succes en laat weten of het naar je zin is en hoe je het dan hebt.

 

Als je haar nog niet lang genoeg is voor iets wat je wilt, dan kun je zeggen wat je uiteindelijk wilt en dat ze er rekening mee houden bij het knippen.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

( deel van de tekst aangepast door De Kindertelefoon )

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ik heb momenteel een zijscheiding waar ik niet vrolijk van ben. Dus ik wil nu voor een messy kapsel gaan, met opgeschoten een beetje aan de zijkant.

Echt jammer dat ik geen foto mag sturen, want mijn privacy komt toch niet in gevaar, maar ja..

Hebben jullie nog tips voor Brain Wash, aangezien sommige van jullie niet al tevreden zijn haha!

Ik neem gewoon een beetje inspiratie van internet en geef mijn voorkeur en dan moeten zij mij verder helpen.

Hopelijk komt het goed, ik heb 4 maanden gewacht hiervoor😬 🍀  

Ik heb dinsdag de afspraak ivm Pinksteren

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @ItzJustin ,

 

ik had vanmiddag een plaatje gepost (gemaakt met AI), maar daar willen de moderatoren eerst nog over praten, dus wat wel en wat niet mag.

Binnenkort gaan ze het laten weten.

 

Ik heb dus nog niet echt een plaatje voor jouw nieuwe kapsel kunnen sturen, maar ik zie de laatste tijd wel meer jongens die hun haar zo wat naar voren gekamd hebben, zonder scheiding en aan de zijkant idd  wat korter zoals jij ook schreef. Misschien snap je wat ik bedoel of herken je het op internet als je op zoek gaat. Geen idee of je dat leuk zou vinden? Beetje creme/pasta erin dat het een beetje blijft zitten, zonder dat het echt hard wordt zoals met gel.

 

hoi @Tover01 ,

heb je meegelezen? Ik vind copilot echt te gek en het zag er super uit, meer kan ik er nu niet over zeggen en ik wacht de ‘uitslag’ van het moderatoren-overleg af en dan zie je misschien wel iets verschijnen 😉

Hopelijk verdwijnt het niet tussen alle bestaande reacties als het tegen die nog de originele timestamp houdt….als ik het zie dan waarschuw ik wel even 🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Kijk weet je wat het ding is, het verschilt echt per jongen wat past.. je weet niet hoe ik er in irl uitziet dus dat word lastig, maar je kunt het alsnog laten zien hoor als dat mag.. ik waardeer het sowieso.
 

Vanmiddag gaat het gebeuren, wens mij geluk alsjeblieft haha.. ik heb het nodig!!
Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Ik ben SUPER blij omdat ik eindelijk wat leuksheb 😎
Dankjewel voor alle support, ook sinds 4 maanden geleden of zo al haha..

Sommige dingen kosten inderdaad gewoon 'tijd'.
 

Heel veel liefs van mij!

Reputatie 7
Badge +8

 Hoi @ItzJustin,

 

klopt, het moet ook bij je passen, maar nu we het er toch over hebben….durf ze zonder muts over straat nadat je bij de kapper bent geweest?

 

Ben je blij met hoe ze het geknipt hebben 🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reputatie 7
Badge +9

Wat fijn @ItzJustin !🙂

Wat voor kapsel heb je nu?:) @moderator, mag hij dat zeggen?

Reputatie 7
Badge +14

Hey @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  via co pilot krijg je toch altijd niet bestaande personages die door de server van copilot ontworpen zijn? Dat zijn dus nooit echte mensen haha. Lijkt me niet moeilijk. Zeker niet als je ze in cartoon stijl, tekening doet of schets. 

@ItzJustin  mooi!! Als je zelf tevreden bent is het altijd goed toch?? Top ! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Allemaal,

We hebben jullie vragen over afbeeldingen die gemaakt zijn via AI of bijvoorbeeld copilot geplaatst mogen worden op het forum besproken. We hebben hiernaar gekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat wij niet kunnen beoordelen of deze wel of niet lijken op een gebruiker. Omdat wij anonimiteit heel belangrijk vinden op het forum, hebben wij besloten om dit soort afbeeldingen niet toe te staan op het forum. We voegen dit toe aan forumregel 3 om hier duidelijkheid over te geven. 

We snappen dat jullie dit liever anders hadden gezien, maar anonimiteit is voor De Kindertelefoon heel belangrijk om met het forum een veilige omgeving te bieden waar jongeren elkaar informatie, advies en ondersteuning kunnen geven. 

Mocht je hier nog vragen of bezwaren over hebben, dan kunnen jullie deze mailen naar forum@kindertelefoon.nl.

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse08 

Sorry dat ik zo laat ben, maar twijfelde ff i.v.m privacy ook.

Ik heb nu een messy-ish haarstijl, dat wel een beetje gestijlt moet worden maar niet extreem.

Ik ben blij, want nu is mijn 'uiterlijk' glow-up eigenlijk zo goed als voltooid, dit was eig het laatste.

Liefs, ItzJustin

Reageer