Vraag

Welke dingen maken een meisje of jong aantrekkelijk?

  • 29 December 2023
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey allemaal,

Ik vroeg me af welke dingen een meisje of een jongen aantrekkelijk maakt. bijvoorbeeld: merkkledij, lekker luchtje, grootte, gespierd zijn, dragen van horloge, grappig zijn, sporten.

Groetjes anoniem046


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey @Anoniem046 

Merkkleding maakt denk ik de meeste meiden/jongens niet zoveel uit. Een lekker luchtje is wel belangrijk, ik vindd het een grote afknapper als iemand stinkt. Gebruik gewoon deo, het hoeft niet per se een heel sterk luchtje te zijn. Meidjen vinden het vaak fijn als een jongen lang is en andersom. Maar aan lengte kun je natuurlijk helemaal niks doen en ik weet zeker dat je ook als je groot/klein bent je ook heel aantrekkelijk bent! <3

Meiden vinden het vaak leuk als jongens gespierd zijn,  maar niet te. Ikzelf vind spieren eigenlijk helemaal niet zo mooi. Maar ja ik val niet op uiterlijk. Ieder lichaam is prachtig en heeft zijn eigen kwaliteiten!

Een horloge maakt mij eerlijk gezegd niks uit. Sporten is fijn, maar het hoeft niet. 

Het is leuk als iemand grappig is, maar niet overdreven. Meiden vinden het fijn als ze met jongens over serieuze dingen kunnen praten en andersom. Maak ook niemand belachelijk met je grapjes. 

Wat volgens mij iemand aantrekkelijk maakt is: 

Lief

Kort haar (meisjes en jongens. Dit geld niet voor iedereen alleen voor mij)

Oorbel(len)

Goede kledingstijl (geen broeken die afzakken bij jongens bijv)

Als iemand echt naar je luistert

Houd van knuffelen

Nou ja nu weet ik niks mee. Liefs Julie ❤️

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij gaat het vooral om het innerlijk, het gezicht of diegene niet te dik is. Maar ja, dat ben ik, jij niet🙃

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben sowieso demiromantisch, en ik word niet snel verliefd. Maar mij gaat het om het innerlijk. Ook kan ik vaak aan iemands ogen zien hoe diegene is. En je moet niet bang zijn om jezelf te zijn, maar wel respect tonen.

 

Liefs,

          M.

Reputatie 7
Badge +7

Innerlijk is natuurlijk belangrijk, gewoon iemand die eerlijk is, humor heeft en goed mee kan praten, respect.

Kleren boeit mij niet, zolang je er verzorgt uit ziet. Goede hygiëne, misschien parfum. Liefst een sport, want ik ben ook gek op bewegen.

Zo heeft iedereen zijn eigen type waar die op valt

Reageer