Vraag

Welk scheermesje gebruiken jullie meiden?

  • 7 January 2024
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik ben opzoek naar nieuwe goeie scheermesjes, dus welke gebruiken jullie? En vinden jullie deze fijn?

 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Jongens mogen natuurlijk ook reageren :)

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi, voor je benen en bv nek zijn er van een bekend merk zogenaamde "Venus" scheermesjes die zijn heel goed. En neem er een scheer gel of crème bij voor gevoelige huid.  Rustig op je huid smeren en dan kun je het makkelijk af scheren. Dan lukt het prima! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9

ik heb gillette simply venus basic gekregen maar volgensmij maar 1 keer gebruikt. ik gebruik een blauwe scheermesje volgensmij precies hetzelfde maar een andere kleur. ik weet niet het merk want ik stal ze gewoon van m'n broer.

je moet vooral oppassen met het scheerschuim/zeep ik krijg bijvoorbeeld van die van mijn broer uitslag op plekken met schaam haar.

je moet wel opletten als je het voor het eerst doet. een arm en been moet je anders scheren dan schaamhaar. en niet te hard drukken want dat doet pijn

Reputatie 3
Badge

zelf vind ik de scheermesjes van bic echt fijn voor mn benen en ze zijn erg goedkoop mijn zussen en moeder gebruiken deze ook.

Reputatie 3
Badge

van bic twin lady btw

 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor de tips! Ik scheer mezelf al best lang hoor haha, maar ik wil gewoon graag weten welk scheermesje jullie nou het fijnste vinden zodat ik zelf ook een keer wat anders kan kopen :)

Reputatie 2
Badge

Ik gebruik safety razors (als een jongen) het is echt een chill en rustgevend iets vind ik

Reageer