hoi ik ben een meisje van 14.
ik heb vorige week een deur tegen mijn hoofd aan gekregen ik ga niet zeggen hoe dat kan want dat is echt heel dom. maar ik heb dus nu al een hele week enorme hoofdpijn en wil dus graag paracetamol. ik heb eerder paracetamol gehad voor hoofdpijn maar dat kwam doordat ik teveel in mijn hoofd had. dus toen mocht ik geen paracetamol meer krijgen op school. mijn moeder heeft toen een pakje voor mij gekocht die ik sinds toen in mijn tas had. ik nam toen ongeveer 3 paracetamolletjes op school. ik was mij van veel dingen daardoor ook niet meer bewust. ik heb dat 2 of 3 week gedaan tot een vriendin zei dat mijn lever daardoor beschadigd kon raken en dat ik dus dood kon gaan. ik heb dus tegen mijn broer gezegd dat ik een onbewuste (ik was van niks bewust) maar toch bewuste (ik stopte niet) zelfmoord poging heb gedaan. mijn broer raakte deels in paniek en zei met een soort angst in zijn stem dat ik niet dood mocht. dat heeft ervoor gezorgd dat ik stopte. ik voel me wel slecht sinds ik ben gestopt en ik wil nu weer paracetamol wegens mijn hoofdpijn door de deur. ik ben alleen bang dat het de laatste keer wordt dat ik paracetamol neem.
weet iemand wat ik moet/kan doen?