Skip to main content

Hee allemaal,

 

Ik ben een meisje van 16 en wil miss mn hele schaamstreek zegmaar later laseren, maar ik vroeg me af vooral wat jongens eigenlijk voor voorkeur hebben. Helemaal kaal of getrimd? Want ik ben wel eens verder geweest met iemand en ja ben eig wel benieuwd wat de voorkeur is van jongens, dus het zou top zijn als jullie hierop kunnen reageren!

 

Dankjee x

Heyy,

Mij maakt het persoonlijk niet echt veel uit of een meisje wel of geen schaamhaar heeft en ik vind het het belangrijkste dat mijn vriendin zich er comfortabel bij voelt. Je moet dus vooral doen waar jij je goed bij voelt! :)

Groetjess, ItsJustMe <3


@Anoniempie 

Ik heb zelf niet echt een voorkeur, je moet het doen zoals je zelf wilt. Ik heb het zelf helemaal geschoren al. Maar ik een vriendin zou hebben en zij heeft gewoon schaamhaar zou ik dat ook niet erg vinden.


Hey! Met dit soort dingen denk ik altijd, doe wat jij zelf het fijnste vind. Ze nemen je maar mooi zoals je bent! En ik denk daarnaast dat er altijd mensen zijn die dit mooi vinden of juist het tegenovergestelde. Maar als jij dat wilt bij jezelf, gewoon doen! Liefs Tover xxx


Geen giga bos schaamhaar maar een streepje boven de vagina is wel mooi kort geschoren 


als je het nog niet echt weet kan je het altijd gewoon scheren en als je dat fijn kaal vindt dan kan je altijd nog laseren en anders trimmen elke keer of gewoon scheren, groetjes lekkeranoniem33


Reageer