Skip to main content

Hoi allemaal,

ik trek al 2 jaar af (sinds 12) en weet eigenlijk niet zeker of ik wel of geen sperma heb. Als ik klaar kom dan komt er best veel wit spul uit me piemel. Maar ik heb nog nooit een natte droom of iets gehad.

Hey, als er veel wits uit je penis komt, dan kom je klaar met sperma hoor. Maak je geen zorgen. En die natte droom hoef je niet per sé te krijgen. Zeker omdat je het nu zelf al hebt opgewekt  hoeft dat vlgs mij niet meer spontaan te gebeuren. Dus wat je beschrijft is helemaal normaal en gezond!

Liefs, Tover xxx

Geen punt man! dat witte spul is sperma. Spuit het eruit? of druipt het eruit?

Je hoeft helemaal niet ooit een natte droom gehad te hebben om sperma te maken. 

Wit spul dat eruitkomt (druppelen, lekken, spuiten) als je klaarkomt is zeker sperma. 

Een natte droom is gewoon dat je in je slaap vanzelf klaarkomt zonder iets te doen, dus dat je hersens zogezegd een geildroom hebben, je krijgt een stijve tijdens je slaap en komt klaar zonder het meteen te merken. Maar ik lees hier en daar dat veel jongens nooit een natte droom hadden. Je mist er niks aan zou ik zeggen    

Het lijkt er op dat je gewoon sperma hebt (dat is het witte spul).

Dat je nog nooit een natte droom hebt gehad is heel normaal. Zoveel jongens krijgen er nooit een. Ik heb er zelf ook maar 1 gehad toen ik 14 was. Daarna nooit meer.

Reageer