Weg met 2020

  • 12 December 2020
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal!

Zijn jullie ook zo klaar met 2020?

Ik wel!

Ik dacht echt dat 2020 mijn jaar zou worden:

Eindexamen doen, leuke dingen doen, etc.

Maar toen kwam in maart de welbekende ¨intelligente lockdown¨ dat ons vertrouwde leventje op z´n kop zette.

Maar toch hebben we de lockdown met elkaar overleefd!

Dikke complimenten daarvoor, zowel naar jullie als de mensen in de zorg:heart:

Maar nu lijkt het minder goed te gaan.

We houden ons steeds minder goed aan de maatregelen en de besmettingen stijgen met de dag meer.

Dat kan en mag niet!

Verpest het kerstfeest niet voor elkaar en ontlast de zorg!

Hou je aan de maatregelen, alsjeblieft voor het te laat is!

Ik ben in elk geval klaar met 2020 en hoop op een beter 2021!

Liefs,

Anoniem19228


3 reacties

Tja, in Duitsland zitten ze tot 10 januari in een harde lockdown, wellicht is dat in Nederland ook wel weer nodig. De cijfers blijven maar stijgen met ong. 1000 nieuwe besmettingen per dag. Ik ben geen helderziende maar als ik dit zo zie, bereid ik me alvast voor op een teleurstelling voor kerst en nieuwjaar. Dat is natuurlijk heel zuur maar er valt gewoon weinig aan te doen. Als sommigen zich niet aan de maatregelen houden, is iedereen daar de dupe van. Ook de mensen die wel goed hun best doen.

2020 zal iedereen inderdaad graag weer willen vergeten. En met een vaccin lijkt het einde van deze toestand eindelijk in zicht. Maar voordat iedereen dat vaccin heeft gehad zijn we ook weer een hele tijd verder. Dus denk niet dat alles in maart alweer normaal is.

Hallo Anoniem19228 :)

En nu krijgen we weer te maken met een lockdown.  Ik hoop dat iedereen gezond blijft en dat we ook met ze allen deze lockdown te boven komen.

-TheMightySlayer <3

Voor mij was 2020 veruit het beste jaar in mijn leven, gek genoeg probeer ik altijd het beste er van te maken. Ik geloof niet dat een simpele verandering van een cijfer alle problemen doet oplossen.

Reageer