weerstand?

  • 1 April 2018
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Sinds dat ik een nieuwe opleiding ben begonnen is mijn gezondheid achteruitgegaan. Ik denk dat dit komt omdat wij geen gym meer hebben (de school zegt dat ze ipv dat liever sportdagen in de jaar plannen maar zelfs dat is er niet van gekomen) en door dat te weinig beweging krijg. Ook als ik in de werkplaats werk (opleiding engineering) heb je van die giftige dampen die dan vrijkomen van de bouten en tin en door dat echt erge hoofdpijn krijg. Kutschool neemt geeneens moeite om fatsoenlijke gereedschap of zelfs mondkapjes in te kopen.. Dus neem ik mijn eigen mee maar zelfs dat helpt niet..
Maar goed, ben naar huisarts gegaan want voelde me zwak en zei dat ik vitaminetekort en ernstige ijzertekort had dus dat ff snel behandeld en mn waardes zijn weer oke maar toch voel ik me niet goed ondanks dat ik in de week wat doe aan conditie en zo en heb dan ook infecties op mn huid en die genezen nauwelijks.
Heb ik dus een verminderde weerstand van overgekregen? En wat moet ik doen?
Halp please

1 reactie

Dat lijkt mij iets voor jouw huisarts te bepalen.

Echter lijkt het mij dat een vitamine en ijzertekort wel effecten kunnen hebben op jou immuunsysteem.
Het is vreemd dat school geen veiligheidsmateriaal bied bij het soldeerwerk, maar slechts tin blijkt niet echt schadelijk te zijn.
De stoffen in de soldeerbouten zijn niet gevaarlijk, noch irriterend tenzij deze in te hoge concentratie voorkomen.
Hoe schat je de kwaliteit van de bouten in?
Heb je trouwens al jouw klacht aan school gegeven?

Wederom lijkt het mij verstandig dat je dit met jouw huisarts bespreekt i.v.m. de infecties.

Reageer