Skip to main content

Hai,

ik ben een jongen van 14 en ik ben de laatste tijd erg gestresst en nu ben ik opeens weer begonnen met bedplassen. Nu ben ik erg bang om het tegen mijn ouders te vertellen kan iemand tips geven over wat ik kan doen?

Dat kan gebeuren toch, niks om je voor te schamen. Weet je toevallig wat de oorzaak is, drink je veel voordat je naar bed gaat en hoe heeft de stress invloed erop en waarom heb je stress? Ik zou gewoon eerlijk tegen je ouders zijn en uitleggen hoe het is gekomen.


Ik drink niet veel voor dat ik ga slapen maar ik ben vorig schooljaar niet overgegaan en ik sta er nu weer niet heel goed voor en ik ben dis bang dat ik het weer niet haal en dat ik dus van de school waar ik nu opzit af moet en ik ben dus heel veel aan het leren maar daardoor raak ik best wel gestresst enzo


Probeer je geen zorgen te maken, het schiet niks op en het is ook nog eens slecht voor je. Je kan niks meer doen dan je best! Ik ben zelf ook blijven zitten, maar achteraf ben ik er alleen maar blij mee, omdat ik in een veel leukere klas terecht ben gekomen. Verder kan het ook dat de school je een tweede kans geeft, mocht je weer blijven zitten. Als je geen slechte leerling bent en inzet toont kunnen ze dat ook doen.


Reageer