Vraag

wat zou je doen

  • 16 July 2023
  • 13 reacties
  • 266 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi,

wat zouden jullie doen als je een dag van geslacht kon veranderen?

 

ben erg benieuwd

xxx Sarahtjeh❤️


13 reacties

Lastig want ik wil graag een meisje blijven maar als ik dan toch wat zou willen doen is het zonnen als ik nu in de zon lig te bakken zie je precies waar me bikini heeft gezeten 

Hi, leuke vraag!  Ik zou vooral ( ja sorry) heel benieuwd zijn hoe de penis aanvoelt. En ik zou me ook heel langzaam scheren om te voelen hoe baardgroei aanvoelt. En net als @TessaV  willen ervaren hoe het is met zo'n bovenlijf ;) 

Ohja en hoe de stem voelt als ie laag is xd 

Sjammetje xxxx 

Hoi Sjammetje,ik ben ook nieuwsgierig hoe de penis aanvoelt😂😂😂Sarahtjeh❤️

Hi, leuke vraag!  Ik zou vooral ( ja sorry) heel benieuwd zijn hoe de penis aanvoelt. En ik zou me ook heel langzaam scheren om te voelen hoe baardgroei aanvoelt. En net als @TessaV  willen ervaren hoe het is met zo'n bovenlijf ;) 

Ohja en hoe de stem voelt als ie laag is xd 

Sjammetje xxxx 

Ja lijkt me ook wel eens fijn om te voelen alhoewel ik wil ook niet zonder me bikini 

Nee,staat een beetje raar😂😅

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Sarahtjeh, als ik van geslacht zou moeten veranderen (ik ben een jongen) dan ehhh.. ben ik benieuwd hoe het is om een kutje en borsten te hebben maar een jongen blijven lijkt me zoveel fijner!

Groetjes, @Monkeyboy69

Misschien raar maar masturberen en terwijl kleine beetjes plassen om te proeven hoe plas van een jongen smaakt en ruikt vraag me al lang af of dit net hetzelfde smaakt en ruikt als bij een meisje dan mezelf verder masturberen en klaarkomen in mijn hand om te weten hoe sperma voelt ruikt en smaakt.

Hoi Tweety,

ik denk dat plas van een jongen hetzelfde is als van een meisje.

waar sperma naar ruikt en smaakt durf ik niet te zeggen,heb het nog nooit gezien in het echt🤪

masturberen als een jongen lijkt me ook wel spannend☺️

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, ik zou als ik een dag een meisje was   willen voelen hoe anders je lijf eig aanvoelt net als SJammetje.  Ik zou ook benieuwd zijn (zonder dat ik daar iets geks mee bedoel) hoe het voelt om borsten te hebben. Misschien ook eens zo'n zaak binnengaan en allerlei make up uitproberen ( hoewel ik nu al wel eens eyeliner doe en rokjes draag). En gewoon vooral genieten van hoe het is om meisje te zijn. En ik zou heel benieuwd zijn hoe ik dan naar jongens kijk haha ;) 

Groetjes liefs Tartan X

@Tweety 

ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht…lijkt me mischien ook wel spannend om te doen met masturberen.

ik ben nog niet zo lang aktief bezig met die zaken en ben nog aan het ontdekken🤗

bedankt voor je antwoorden,krijg er kriebels van🙃

Reputatie 6
Badge +4

@Tweety  en @Sarahtjeh  Dit topic gaat over verandering van geslacht voor een dag. Niet over plassex

Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp.

Een aantal reacties zijn daarom verwijderd.

@Ab W Sorry wou alleen maar helpen.

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi,

wat zouden jullie doen als je een dag van geslacht kon veranderen?

 

ben erg benieuwd

xxx Sarahtjeh❤️

Ik zou vingeren 

Reageer