Vraag

wat voor soort bikini hebben jullie (meisjes vraag)

  • 3 June 2021
  • 5 reacties
  • 370 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat voor soort bikini hebben jullie?

ik draag denk ik zelf al me hele leven een triangel bikini en die vindt ik ook eigenlijk het fijnst en het liefst ook in de kleur wit. Het fijnste vindt ik gewoon zomers in een snikhete auto naar het strand en dan je rug tegen van die leren plak stoelen aan. Ik ben ook denk ik wel een beetje verslaafd aan me bikini zomers ik draag hem ook gewoon als het echt een hele week warm is iedere dag.


5 reacties

Badge

Ik draag een best wel bedekende bikini met beugels, vaak zwart of donkerblauw en soms met witte strepen ofzo. Ik heb redelijk grote borsten dus ik vind het niet fijn om een bikini te dragen die heel veel huid laat zien.  

Ik draag een best wel bedekende bikini met beugels, vaak zwart of donkerblauw en soms met witte strepen ofzo. Ik heb redelijk grote borsten dus ik vind het niet fijn om een bikini te dragen die heel veel huid laat zien.  

Oke leuk ik vindt zelf gewoon triangel bikini relaxt heb zelf niet echt borsten komt mede door me gewicht

Oke leuk ik vindt zelf gewoon triangel bikini relaxt heb zelf niet echt borsten komt mede door me gewicht

 

Hey, 

Om toch even te checken, maak je je zorgen over je gewicht?

 

Groetjes van mij!

 

@Robin Hood 

Nee dat totaal niet ik heb wel flink ondergewicht maar ik eet wel goed ik kom alleen geen kilo's aan. Het licht mogelijk aan het vele sporten ik train 3x per week cheerleading en ik loop nog 4x in de week denk ik zo 20 kilometer hard. Je kunt ook best wel duidelijk me ribben zien maar als ik bij Amerikaanse cheerleaders op Instagram kijk zie ik bijna het zelfde alleen maar ribben. Ik ken 1 Amerikaanse cheerleader die woog op haar vijftiende behoorlijk weinig ik ga niet zeggen hoeveel. Maar is vervolgens behoorlijk wat aan gekomen door buik spieren eigenlijk zou ik die ook moeten doen om die lelijke ribben weg te werken maar ik heb en wil geen sixpack. Me zusje heeft wel een kleine sixpack en die is 7 maar ik heb daar echt geen zin aan dan blijf liever zo dan een sixpack.

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

zelf draag ik nu niet echt bikini’s, want ik heb ook wel grotere borsten dan andere kinderen van mijn leeftijd. Maar ik ben wel op zoek naar een bikini en dan het liefst eentje met een sporttopje.

groetjess

Reageer